יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

Essence Pink Is The New Black Collection

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" משיקים את Essence Pink Is The New Black – מהדורת טרנדים חדשה ומגניבה, שמעניקה משמעות חדשה לשינוי צבע.


הייחודיות בקולקציה היא, שהמוצרים כולם נראים שחורים לעין, אבל לאחר שמורחים אותם על העור – בגלל החום וחומציות (pH) של העור - הם משנים צבע לוורוד.

בקולקציה ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

מוצרי פנים:

Colour-Changing Blush – סומק שחור, שברגע שמונח על העור הצבע שלו משתנה לצבע ורוד-סגלגל רך עם גימור טבעי. המרקם הקרמי שלו נמס לתוך העור ומתמזג איתו.

Colour-Changing Powder Brush – מברשת פודרה בעלת שערות ורודות.

Colour-Changing Makeup Sponge – ספוגית מייקאפ שחורה, שמשנה את צבעה (באופן זמני) במגע עם חום ומקבלת נגיעות ורודות. הספוגית מושלמת להנחת וטשטוש של מוצרים אבקתיים וקרמיים.



מוצרי שפתיים:

Colour-Changing Lip Glow – שפתון שחור מנצנץ, שהופך לגוון ורוד עדין עם גימור זוהר טבעי ברגע שבא במגע עם השפתיים.

Colour-Changing Lip Tint – טינט לשפתיים בעל מרקם סופר רך וקרמי וגוון שחור-אפרפר, שהופך לוורוד ברגע שבא במגע עם השפתיים.

Colour-Changing Lip & Cheek Balm – באלם לשפתיים וללחיים, שמשנה את צבעו לוורדרד בהתאם לחומציות (pH) של העור. המוצר מגיע באריזה מקסימה, שגם בגלל העיצוב שלה הופכת את המוצר קל לשימוש ולנשיאה בתיק.



מוצרי ציפורנים:

Colour-Changing Click & Go Nails – ציפורניים מלאכותיות עם לק תרמי, שמשנה את הגוון שלו משחור לוורוד בהתאם לטמפרטורת הגוף/הציפורניים.

Colour-Changing Nail Stickers – מדבקות שחורות לקישוט הציפורניים, שמשנות את צבען ברגע שהן באות במגע עם חום. המדבקות קלות להדבקה ומעניקות למניקור טוויסט נחמד תוך זמן קצר.



הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מה-9 באוקטובר 2023.

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails