יום חמישי, 21 בספטמבר 2023

Essence Emily in Paris (Trend Edition)

מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" מציג את Essence Emily in Paris – מהדורה טרנדים חדשה בהשראת הסדרה "אמילי בפריז".


יותר כייף, יותר יופי, יותר דרמה: זו אמילי בפריז! סדרת ההייפ של נטפליקס, בעלת הניחוח הצרפתי, לוקחת אותנו לפריז. אנחנו אוהבים לעקוב אחרי עלילותיהן של אמילי קופר וחברותיה בחייהן הסוערים בעיר האהובה וכמובן, שואבים השראה ממראות היופי מושכי העין שלהן. על-מנת לקצר את זמן ההמתנה לעונה הרביעית המיוחלת של הסדרה, חוגגת "אסנסס" את הסטייל המיוחד של אמילי, מינדי וקמיל עם מהדורת הטרנדים החדשה שלה- "אמילי בפריז". כעת, נותרה רק שאלה אחת מרגשת: מה יעלה בגורלם של אמילי וגבריאל?

האוסף המקסים, שמושק במהדורה מוגבלת, כולל את הפריטים הבאים:

Emily in Paris by essence eyeshadow palette – פלטת צלליות, הכוללת תשעה גוונים בגימור מאט ושימר, ומאפשרת יצירת מיגוון רחב של לוקים מסוגננים. הצלליות בפלטה בעלות פיגמנט עשיר והן מגיעות בגוונים ורודים וסגולים חמים לצד ירוק וזהב מנצנץ. השוס בפלטה הוא האלמנט בצורת מגדל אייפל שמתרומם כשפותחים את הפלטה.



Emily In Paris by Essence The False Lashes Volume & Curl Mascara – דז'ה וו? לא, זה נכון: המסקרה הפופולרית של המותג The False Lashes Volume & Curl מוצעת באוסף בעיצוב מיוחד של "אמילי בפריז". המסקרה נועדה לתת נפח מקסימלי וריסים מעוגלים כמו ריסים מלאכותיים.



Emily In Paris By Essence Creamy Eyeliner – אוללה, זה באמת שיק! אייליינר קרמי 2 ב-1 המאפשר ליצור מראה אייליינר מוצלל מדהים, המשדר קסם צרפתי. המרקם הקרמי השחור נוח למריחה בקלות באמצעות המברשת המשולבת.



Emily In Paris By Essence Hydrogel Eye Patches – נהניתן מחיי הלילה הפריזאיים ורקדתן כל הלילה? בזכות מדבקות ההידרוג'ל הללו עדיין תוכלו להראות רעננות: המדבקות בצבע ורוד הולוגרפי מעוטרות בלבבות קטנים והן מכילות חומצה היאלורונית לטיפוח אזור העיניים, תוך שהן מצננות את העור בצורה נעימה.



Emily In Paris By Essence Matte Lipstick – השפתון הזה עומד בפני כל פלירטוט (או קרואסון): הפורמולה הקרמית של השפתון יוצרת גימור רך מאט ומדגישה את השפתיים בוורוד עשיר הודות לפיגמנט האינטנסיבי.



Emily In Paris By Essence Baked Blushlighter – אין סיבה להסמיק: הסומקלייטר (סומק + היילייטר) האפוי מאפשר לך לזרוח באופן טבעי הודות לגימור הרוז גולד ויוצר זוהר מקסים. המרקם רך כמשי ומעט מנצנץ. גם האריזה עם העיטור של מגדל אייפל היא משהו שאפשר להתאהב בו.



Emily In Paris By Essence Plumping Lip Oil – זה לוק: המרקם של שמן השפתיים מזין אותן ומעניק להן מראה מלא ונפוח. חלקיקי שימר עדינים וזהובים מבטיחים להוסיף גימור זוהר.



Emily In Paris By Essence Lip Balm – אחד הדברים שאי אפשר לפספס אצל אמילי, הן השפתיים הרכות והמטופחות. את זה אפשר להשיג באמצעות הבאלם הזה, בעל צורת הלב, שהפורמולה שלו מועשרת בוויטמין E ושמן חוחובה. לטיול בעיר האהבה או ללוק המשרדי המושלם, השפתיים בוהקות בוורוד עדין עם זוהר עדין.



Emily In Paris By Essence Mini Brushes – סט מברשות בגודל מיני, הכולל שתי מברשות פנים ושתי מברשות עיניים. המברשות בעלות סיבים סינתטיים רכים ונעימים, לשימוש אידיאלי וטשטוש מושלם עם מרקמים שונים.



האוסף המקסים יהיה זמין בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם, החל מתחילת נובמבר 2023. כולי תקווה, שגם יגיע לישראל. 🙏

 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails