יום שני, 18 בספטמבר 2023

Pupa Holiday Land Holiday 2023 Collection

קולקציית החגים של "פופה" - Pupa Holiday Land Collection, מציעה את כל מה שצריך ליצירת לוק טרנדי למסיבה נוצצת ויוקרתית בחופשת סקי אקסקלוסיבית ומפנקת בהרים.


הקולקציה מזמינה אותנו להכנס לאווירה חגיגית עם מוצרים בהשראת חופשת חג מולד פנטסטית בשנות ה-80, הכוללת מסיבות יוקרתיות במקומות הרריים. המוצרים באוסף מגיעים בצבעים טרנדיים עם גימורים בוהקים ונוצצים ובאריזות אדומות אלגנטיות עם עיטורים מוזהבים.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Holiday Land Eyes Palette – פלטת צלליות, המכילה ארבעה גוונים נטולי טלק, בפורמט קומפקטי שהופך אותה לפלטת מיני אידיאלית לנסיעות. הצלליות בפלטה מוצעות בגימורים שונים של סאטן, מטאלי ופנינים זוהרות.

באוסף ניתן למצוא את הפלטה בשני שילובי גוונים:

·         001 Eccentric Pink – שילוב של גוונים נייטרלים וורודים בוהקים

·         002 Spicy Punch – שילוב של גוונים חמים של ברונזה, אדום רובי, אדום-חום ובסיס לבן



Holiday Land Multiplay Eye Pencils – עפרונות העיניים האהובים של המותג, שמתאימים לשימוש כאייליינר, צללית קרמית ותוחם. הפורמולה שלהם עשירה בשמני חוחובה וכותנה ובוויטמין E, כדי להעניק להם את המרקם הרך והנוח לשרטוט. באוסף מוצעים העפרונות בשני גוונים חדשים:

·         87 Fearless Violet – סגול בהיר מטאלי

·         88 Dark Wood – חום קפה פנינתי



Holiday Land Frosted Highlighter – פודרת היילייטר בעלת מרקם רך וקטיפתי וגימור שקוף, המעניקה לפנים זוהר יוצא דופן. הפודרה מגיעה באריזת קומפקט נוחה לנשיאה בתיק לכל מקום:

·         001 Hypnotic Gold – שמפניה מוזהבת



Holiday Land Vamp! Lipstick – שפתון בעל מרקם רך וחלק ופורמולה המעניקה נפח לשפתיים בזכות מרכיב פעיל טבעי ונוחות מושלמת בכל זמן הלבישה:

·         208 Electric Fuchsia – ורוד פוקסיה זוהר



Holiday Land Miss Pupa Gloss – ליפגלוס במרקם ג'ל, שנועד לצפות את השפתיים בשכבה דקה ולא דביקה ולהעניק להן גימור מבריק עם מראה מלא:

·         107 Golden Starlight – ברונזה ורדרדה עם נצנצים מוזהבים



Holiday Land Solid Perfume – בושם מוצק בפורמט סטיק נוח לנשיאה בתיק היד ולשימוש באירועים חגיגיים רבים. יש לו מרקם מוצק, שנמס כמו באלם אל תוך העור, וניחוח פרחוני, הכולל תווי פתיחה של מנדרינה וברגמוט, לב של שושן ופרזיה ובסיס של וניל ווטיבר.



הקולקציה זמינה בימים אלו באתר האינטרנט האיטלקי של המותג ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה ברחבי העולם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails