רשת האופנה "טופ שופ" השיקה לאחרונה ליין מוצרי איפור, אשר מאופיינים (כשאר הפריטים הנמכרים בה) במחירים סבירים לכל כיס.
לדברי החברה, קולקציית מוצרי האיפור עוצבה כך שתתאים לכל אחד, אבל שתהיה לה את היחודיות שלה. ליזי דאווסון – מעצבת הבית של הרשת, תרמה לשם כך את הידע שלה לגבי הטרנדים, המרקמים והצבעים האופנתיים ביותר, כאשר ההשראה נלקחה מסיבוב של אנשי צוות העיצוב של "טופ שופ" בנקודות החמות ביותר של לונדון, ניו-יורק, טוקיו, חופי ריו ועוד.
אריזות המוצרים הינן מתוחכמות אך יחד עם זאת משדרות מין שובבות עם הנקודות, פסים וכתמים המעטרים אותם. עיצוב האריזות והמראה הכללי שהן משדרות, הינו תוצאה של עבודת פיתוח של הצוות הגרפי של "טופ שופ", שנמשכה חודשים ארוכים, והוא משקף ללא ספק את האישיות היחודית של המותג.
להובלת קמפיין הפרסום של הרשת לליין האיפור החדש, נבחרה לא אחרת מאשר המאפרת האנה מוריי, אשר מוכרת בזכות הגישה המקורית והרעננה שלה. עבודותיה של מוריי פיארו לא אחת את דפי ה"ווג" ו"פופ" ובאמתחתה ניסיון רב שנים באיפור בתצוגות אופנה רבות מאוד בלונדון.
ב"טופ שופ" מבטיחים להפתיע במשך כל השנה בשלל קולקציות איפור חדשות, שילוו את ליין המוצרים הרגיל של המותג.
המוצרים נראים נהדר! בדיוק סיימתי קורס איפור ואני ממש סקרנית בכל הנוגע למוצרי איפור חדשים, שמעתי שהמוצרים שלהם מאוד מוצלחים וכרגע מחכים בארץ לאישור של משרד הבריאות.
השבמחק