יום חמישי, 30 בספטמבר 2010

סקירת לוקים משבוע האופנה בלונדון לאביב/קיץ 2011 (חלק א')

שבוע האופנה בלונדון הוא מעין "האחות החצופה והבוגרת" של המקבילה הניו-יורקית. זה המקום שבו חלק מהמעצבים מרשים לעצמם להציג כמה מהדברים המוזרים ביותר, שיגרמו לכל פאשניסטה להסמיק למראם. השנה המראות היו אפילו נועזים יותר מבדרך כלל, עם דוגמניות עירומות, קרניים, פאות מוזרות והרבה צבעי פנים. הנה כמה לוקים כאלו:

מראה ה"חניבעל לקטר" בתצוגה של Pam Hogg:

1

אצל Meadham Kirchhoff הדוגמניות הציגו מראה של בובות פאנק-רוק עם ריסים ענקיים, שפתיים מלאות ושיער שנראה כאילו עבר התקלות עם כמה מרקרים צבעוניים...

2

זה ברור שהמעצב Giles Deacon אוהב אקסטרווגנטיות, לפחות לפי המראה הזה של ראש פרוע עם כובעי סקי, שפתיים אדומות וגבות בתורכיז.

3

בתצוגה של Topshop Unique שנות ה-70 חזרו ובגדול, עם שיער ושפתיים מנופחים מספיק כדי להקנות את התחושה של אותן מסיבות ליל שבת בדיסקוטקים דאז...

4

אצל Louise Gray דוגמניות עם טבעות כחולות סביב העיניים, שיער ניאון ושיער רפיה מנופח.

5

המעצב ההודי Ashish הציג מראה אמריקאי מופרך בסגנון של "קאובוי פוגש אינדיאני" יחד עם סממנים אמריקאים בולטים כמו "קוקה קולה" ו"היינץ".

6

על המסלול של המעצב Jean-Pierre Braganza התהלכו דוגמניות יפייפיות וחיוורות, עם איפור מוגזם בורוד. יפה, אבל קצת מפחיד...

7

Vivienne Westwood אף פעם לא מפסיקה לענג ולבדר את קהל הצופים בתצוגות שלה וגם הפעם היא לא איכזבה: הדוגמניות שלה הציגו שילוב של שפתיים ורודות-קורליות עם פנים צבועות בירוק ובכחול.

8

השמלות שהציג Elliott J. Frieze היו בסגנון רטרו מובהק, כך שהדוגמניות נראו עם שיער מנופח בסגנון שנות ה-60 עם שפתיים כסופות מתאימות.

9

לדוגמנית Alice Dellal אין כל עקבות בכל מה שנוגע לסגנון האישי שלה, כך שהיה זה אך טבעי שהיא תסגור את התצוגה של Pam Hogg עם המייצג הזה על הראש שלה...

10

המשך בפוסט הבא…

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails