יום שישי, 10 בספטמבר 2010

שיסיידו נרתמת למלחמה בסרטן השד

בחודש הבא יצויין חודש המודעות לסרטן השד. מותג האיפור הבינלאומי "שיסיידו" באמריקה משתף פעולה, זו הפעם הרביעית, עם ארגון Cancer and Careers ("סרטן וקריירה") – ארגון ללא מטרות רווח, המקדיש את פעילותו לתמיכה בנשים עובדות שחולות/חלו במחלת הסרטן.

work86

במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל, תתרום שיסיידו 5 דולר לארגון מכל יחידת ליפגלוס בגוון Pop Life (ורוד), שימכר במהלך אוקטובר 2010. כידוע, הצבע הורוד מסמל את המלחמה בסרטן השד. בנוסף, לכבוד שיתוף הפעולה הנ"ל, יציגו כל דוכני שיסיידו באמריקה לוק שעוצב ע"י דיק פייג' - המנהל האמנותי של המותג, שכולל את הליפגלוס המדובר וצללית בגוון ורוד רך. הלקוחות שיבקרו בדוכנים, יוכלו ללמוד כיצד ליישם את המראה על עצמן.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails