יום שלישי, 21 בספטמבר 2010

מרד הגוונים

Color-Club-Rebel-Debutante-Spring-Collection

סדרת הלקים לסתיו/חורף 2011 של המותג COLOR CLUB מגיעה אלינו היישר מבירת האופנה העולמית - ניו יורק. המותג, שמזוהה עם קהל יעד צעיר הקשוב לטרנדים העכשוויים, משיק לקראת העונה הקרה פלטת גוונים בהשראת הרטרו-שיק של שנות ה- 50 הסוחף כיום את עולם האופנה ולא מפספס גם את קצות האצבעות.

הקולקציה הנוכחית זכתה לכינוי Rebel (בעברית: "מרד") ונוצרה בהשראת תקופת אמצע שנות החמישים, בהן נשות האליטה החברתית יצרו מהפכה אופנתית בעלת סגנון ייחודי, שהטביע את חותמו בעולם האופנה מאז ועד היום. הקולקציה מאופיינת בפלטת גוונים קלאסיים ואלגנטיים לצד גוונים שוברי שיגרה.

סדרת ה- Rebel מאגדת בתוכה 4 גווני ניוד בגווני קאמל ואפרפר ו- 5 גוונים נוספים בעלי צבעוניות משחררת של כחול, ירוק, סגול וורוד. גם הלקים זכו לשמות המתאימים לקונספט המרכזי של הקולקציה, ביניהם "High Society", "Uptown Girl", "She's So Glam" ועוד.

קולקצייה

הלקים של COLOR CLUB מכילים TOP COT UV, היוצרים שכבת ציפוי על הלק המגנה מפני קרני השמש ובכך מונעים גם הצהבה של הציפורן הטבעית. בנוסף, הם מצטיינים בייבוש מהיר במיוחד.

מחיר: 22 ₪ (תכולה: 15 מ"ל).
להשיג במרכזי הטיפוח המקצועיים ובסניפי רשת "נייל-סטודיו".

4 תגובות:

  1. פוסט יפה אבל, הקולקציה הזו היא מהחורף הקודם, הקולקציה החדשה נקראת UNTAMED LUXURY ועדיין אין אותה בארץ.

    השבמחק
  2. היי מורן, הרשי לי לתקן אותך - הקולקציה אכן לא ממש חדשה, אבל היא הושקה (בחו"ל) לפני כ-6 חודשים במסגרת קולקציית האביב של החברה לשנת 2010.
    לצערי, כמעט תמיד, הקולקציות מאחרות להגיע לארץ...

    השבמחק
  3. היי לבנת, הקולקציה לעיל היא לחורף 2010 לדעתי אבל לא משנה, בין אם זה לחורף 2010 ובין אם זה לחורף 2011 אלו עדיין לקים יפים:-P

    השבמחק
  4. מסכימה - על כך אין בכלל ויכוח... :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails