בחודש הבא יצויין חודש המודעות לסרטן השד. מותג האיפור הבינלאומי "שיסיידו" באמריקה משתף פעולה, זו הפעם הרביעית, עם ארגון Cancer and Careers ("סרטן וקריירה") – ארגון ללא מטרות רווח, המקדיש את פעילותו לתמיכה בנשים עובדות שחולות/חלו במחלת הסרטן.
במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל, תתרום שיסיידו 5 דולר לארגון מכל יחידת ליפגלוס בגוון Pop Life (ורוד), שימכר במהלך אוקטובר 2010. כידוע, הצבע הורוד מסמל את המלחמה בסרטן השד. בנוסף, לכבוד שיתוף הפעולה הנ"ל, יציגו כל דוכני שיסיידו באמריקה לוק שעוצב ע"י דיק פייג' - המנהל האמנותי של המותג, שכולל את הליפגלוס המדובר וצללית בגוון ורוד רך. הלקוחות שיבקרו בדוכנים, יוכלו ללמוד כיצד ליישם את המראה על עצמן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה