יום שישי, 8 באפריל 2011

"נטורל פורמולה" מציגה את מראה אביב-קיץ 2011: צמות ביום וגלים שופעים בלילה

מראה שיער נטורל פורמולה צילום אייל נבו

על מסלולי תצוגות האופנה לקיץ 2011 של ולנטינו, לקוסט ושרלוט רונסון צעדו דוגמניות כששיערן קלוע בשלל צמות בסגנון הדוק, פרוע, צמוד או חופשי. מנגד, בחרו מארק ג'ייקובס ומייקל קורס להציג את המראה עם שיער ארוך, גלי ורך. גם ג'ניפר לופז המקסימה, השופטת החדשה של "אמריקן איידול", מציגה בכל פרק שיער מלא וגלי המשדר תחושה של רכות ובריאות שופעת.
את שתי המגמות המובילות הללו שילב עומר אסף, מעצב הבית של "נטורל פורמולה", ויצר את מראה הקיץ של החברה. המראה מתחיל כתסרוקת צמות מרהיבה, אסופה ומחמיאה לפנים וממשיך כשיער גלי, נינוח, במראה משוחרר וסקסי. את המראה ניתן ליישם בקלות עם מוצרי העיצוב לשיער המתוחכמים של "נטורל פורמולה":

מראה הצמות
עומר קלע שלל צמות, בטכניקות שונות ואסף אותן צמוד אל הקרקפת. סביב הצמות יש קווצות שיער משוחררות המעניקות למראה טאץ' (מגע) קליל, נינוח ואביבי.
עד כמה קל ופשוט להשיג את המראה? עומר מסביר: "הצמות הן סממן למראה הכפרי, המראה המשוחרר של ההיפים בשנות השישים והשבעים, המשתלב בהתאמה מוחלטת עם הבגדים הפרחוניים ועשירי הצבע של הקיץ הנוכחי. אני ממליץ למרוח על שיער חפוף "מוס לבניית נפח" ולפזר היטב עם האצבעות לאורך כל השיער. בשלב הבא מחלקים את השיער לקבוצות באופן שרירותי וקולעים צמות קדימה או ישר. את הצמה 'הופכים' או 'מסובבים' ומהדקים כל צמה לקודקוד עם סיכות סבתא. ההידוק צריך להיעשות באופן חופשי כדי ליצור נינוחות עם קווצות חופשיות (שוונצים) המהווים חלק מהסטייל".

מראה הגלים
הצמות של מראה הבוקר הופכות כמטה קסם למראה גלי ושופע שמתאים לשעות הערב בלווי שפתון בוהק.
עומר: "לאחר שהשיער התייבש, פותחים את הצמות, מפזרים את השיער ומנערים קלות לקבלת המראה הגלי. מרססים על השיער את ספרי "GO WILD" המאפשר מראה סקסי ופראי עם אפקט מי ים. מסדרים את התלתלים/גלים עם האצבעות לקבלת נפח מרשים. למי שרוצה לנעול את הקצוות או לצמצם את הנפח אני ממליץ למרוח מעט וקס למראה מאט".

במרכז המראה שלושה מוצרים מובילים מבית "נטורל פורמולה":
· מוס לבניית נפח GO volume מעניק גמישות לשיער ולעיצוב הצמות (מחיר: 25.99 ₪, ל-200 מ"ל);
· ספריי GO wild - למראה סקסי ופראי עם אפקט מי ים (מחיר: 39.99 ₪, ל-145 מ"ל);
· וקס למראה מאט GO createמאפשר שליטה על הנפח (מחיר: 31.50 ₪).

1

זה המקום לציין, כי "נטורל פורמולה" מפתחת מוצרים ידידותיים לסביבה, אשר לא נוסו על בעלי חיים. כל המוצרים מבוססים על נוסחאות טבעיות לטיפוח השיער. בכל מוצר משולב קומפלקס מרכיבים טבעיים המאפשר, מלבד עיצוב, גם שמירה על מראה בריא וחיוני.

את מוצרי "נטורל פורמולה" ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק הגדולות.

תגובה 1:

  1. הי אני בת17אני אוהבת את הצמות שלכם כול כך יפות וחמודות
    וגם אחיות שלי אוהבות את הצמות שלכם יש גם צמות
    שעושים בקניון ועם כי יפות פעם היו ישנות עם
    צמות אלה בשיער הכי חמודות אני אהבתי את תמונות
    עדי שזנה שעתה לי צמה בשיער ואמא אמרה לי שזה
    חמוד מאוד מתאים לי אוהבת אותכם שירז חן

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails