יום שבת, 30 באפריל 2011

GIVENCHY משיקה מסקרה חדשה וחדשנית

Givenchy-LivTyler

רק לפני כמה ימים ראינו את ג'קלין יבלונסקי, כשהיא מציגה את מראה סתיו/חורף 2011 לג'יבנשי וכעת אנו מקבלים את ליב טיילור בקמפיין למסקרה החדשה של המותג - Démesure Audacious Lashes (בתרגום חופשי: "ריסים חצופים מאד").
דרך העדשה של הצלם ווילי ונדרפר, נראית טיילור במראה מלאכי משהו. פניה הנקיות כמעט לחלוטין מאיפור, מושכות את תשומת הלב אל עיניה ומדגישות את הריסים השחורים והארוכים.

המסקרה החדשה הינה תוצאה של מחקר ופיתוח שארך 3 שנים והיא מציגה מברשת טלסקופית תלת מימדית, ראשונה מסוגה בעולם. את המסקרה יצר ניקולא דג'א, המאפר הראשי והמנהל האמנותי של ג'יבנשי, והיא משלבת מברשת מתארכת, אפליקטור ליצירת גימור ופורמולה יחודית המעניקה נפח לבסיס הריסים מבלי להכביד עליהם ולהפילם.

GivenchyMascaraDEMESURE

כדי להבין איך המסקרה עובדת, יצרו בג'יבנשי סרטון וידיאו קצר להדגמה, בכיכובם של טיילור ודג'א. את הסרטון ניתן יהיה לראות, לפי שעה, באמצעות הכנסת קוד המופיע על אריזת המסקרה לאפליקציה שניתנת להורדה לכל סמארטפון. אני בטוחה, שבקרוב מאד יהיה ניתן גם למצוא את הסרטון ברחבי האינטרנט. ברגע שזה יקרה, אעדכן את הפוסט עבורכם.

המסקרה תעלה על המדפים רק ביולי 2011 והיא תהיה ניתנת להשגה ב-3 גוונים: שחור, חום וירוק (מהדורה מוגבלת).

5 תגובות:

  1. איזו מברשת מוזרה! מסקרן לראות תוצאות רק בגלל הצורה שלה...

    השבמחק
  2. זו בדיוק המחשבה שעברה בראשי כשראיתי לראשונה את המסקרה הקודמת שלהם - זו עם הצורה הקיפודית ("פנומנייז"). עכשיו באמת מסקרן לראות איך תהיה המסקרה החדשה.

    השבמחק
  3. לבנת- הייתה לי פנומנייז והמברשת מצוינת- נוחה ומדויקת מאוד.
    מחכה בקוצר רוח לזאת- במיוחד לירוק!

    השבמחק
  4. סנדי, אני מקווה שגם הביצועים של המסקרה החדשה לא יאכזבו.
    הירוק אכן נשמע מעניין, במיוחד מכיוון שהוא היחיד שצפוי להיות במהדורה מוגבלת...

    השבמחק
  5. חח אוי.. המסקרה הזאת נראית ממש ממש מוזר.. האממ.. אבל מצד שני גם המסקרה הקודמת עם הכדור נראתה ממש מוזר ובסוף היא התסברה כשאחת המסקרות הטובות יותר שיש בשוק :) מקווה שגם זאת לא תאכזב !

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails