יום שלישי, 19 ביולי 2011

CARELINE מדברת בצבעים (ועוד איזה צבעים...)

קרליין מראה איפור קיץ 2011 צילום אלכס ליפקין (Custom)

"קרליין", מותג הטיפוח והאיפור הישראלי, מנסה בשנים האחרונות למצב את עצמו גבוה-גבוה בשוק העממי המקומי וכמו שזה נראה- זה מצליח לו ובגדול. אתם יודעים מה? לדעתי, הוא אפילו לא נופל ממותגים יוקרתיים אחרים, ברמת העיצוב, החדשנות וכמובן האיכות. כזכור, לא מזמן הם השיקו את המסקרה המעולה "אניגמה", שעושה יופי של ריסים (למי שיודעת להשתמש בה כמו שצריך), את הקונסילר טוש הנפלא ועוד.

על המהפך הגדול שעבר המותג בשנתיים האחרונות, מאז שנרכש על-ידי "סנו", אחראים בעיקר שני אנשים: זיוית יקיר – מנהלת תחום האיפור ב"קרליין", ועומר אסף – מאפר הבית. את השניים הללו זכיתי לפגוש באירוע בלוגרים מיוחד, שם הציגו השניים בהתלהבות את ה-Focus On Shine - קולקציית הקיץ של המותג, הכוללת מספר מוצרים חדשים וחדשניים, בעלי מרקמים מתקדמים וגוונים עזים:

PRISMA SHINE - מגע חדש של צבע
סדרת "פריזמה שיין" החדשה של "קרליין" מציגה זוגות של צלליות וסמקים במרקם משיי, שנוצרו בטכנולוגיה ייחודית, שאינה מכילה טאלק בכלל.
הצלליות והסמקים בסדרה הם בעלי פיגמנט עז, נמרחים בקלות- ממש כמו חמאה. המרקם כל-כך רך, שאפילו ניתן ומומלץ למרוח אותן באמצעות האצבעות בלבד. הן אינן מתפוררות ו/או נמרחות והמראה המתקבל הינו טבעי, זוהר ועמיד לטווח ארוך.
הצלליות מגיעות בשילובי גוונים של ירוק-זהב, שחור-כסף, חום-ברונזה וסגול-כהה-ורוד ניוד – כל אחד יפה יותר מהשני !!!

צלליות פריזמה שיין מבית קרליין צילום מוטי פישביין (3) (Custom)

סווטצ'ים של שני האחרונים תוכלו לראות כאן (אם כי הצילום שלי חוטא למציאות):

 

בסדרה ניתן למצוא גם שני סמקים, המשלבים גם הם שני צבעי פיגמנטים ויוצרים יחדיו מראה טבעי, המדגיש את חיטובי הפנים. הסמקים מגיעים בגווני ורוד או אפרסק (בתמונה למטה).

מחיר השקה: 100 ₪ 60 ₪ (תכולה: 3.8 גרם).

* * *

PHANTOM GLOSS – גלוס ייחודי, גם הוא בפיתוח בלעדי לקרליין, הצובע את השפתיים בהתאם לדרגת הפיגמנט האישי של המשתמשת ומעניק צבע טבעי ועמיד למשך 6 שעות!
הגלוס מגיע באריזת שפורפת שקופה עם פיה אלכסונית, שבעזרתה ניתן להניח את הגלוס בקלות.

גלוס

אני יכולה להעיד אישית, שהגלוס שרד יפה מאד על השפתיים גם אחרי ארוחה קלה. הוא אינו דביק כלל וכלל, אבל בהתחלה ישנה מין תחושה של נוזל על השפתיים, כאילו הן עומדות לנטוף להן... יכול להיות שזה בגלל ששמתי כמות גדולה מידי מהגלוס. אחר-כך התחושה עוברת והשפתיים נותרות לחותיות ורכות לאורך זמן רב.

בתמונות שלהלן תוכלו לראות כיצד השפתיים משנות את צבען תוך דקות מהנחת הגלוס (בתמונה העליונה השפתיים נקיות לחלוטין):

הפנטום גלוס מוצע בשני גוונים: כתמתם ואדמדם שקוף. אגב, עומר ממליץ להשתמש בו גם כסומק, למראה חי ובריא.
מחיר השקה: 100 ₪ 60 ₪ (תכולה: 14 גרם).

* * *

COLOR CODE – סדרת שפתונים חדשה מבית "קרליין", המהווה את החלק המרכזי והגדול (תרתי משמע) בהשקה. לדברי אסף, מדובר פה בפיתוח טכנולוגי של קשת צבעים טהורים, היוצרת שפה חדשה באיפור השפתיים.

סדרת "קולור קוד" מבוססת על פיגמנטים חדשים של צבע נקי, המעניקים גוון עוצמתי וברק מיידי במריחה אחת. השימוש בפיגמנטים הנקיים מחזק את עמידות הגוון מרגע המריחה ולמשך שעות ארוכות. פורמולת השפתונים מועשרת בשמנים מזינים המרככים את השפתיים ובתמציות טבעיות של צמחי קסיה וג'ינג'ר היוצרות שכבת לחות מיקרוסקופית על השפתיים מבלי לפגום בעמידות שלו.
הסדרה מכילה 23 שפתונים, המחולקים לארבע משפחות צבעים: RED (חמישה גוונים המבוססים על הגוון האדום הנקי), NUDE (ששה גוונים טבעיים), BROWN (חמישה גוונים חומים) ו- PINK & PURPLE (שבעה גוונים ורודים וסגולים).

שפתוני קולור קוד מבית קרליין צילום מוטי פישביין (Custom)

השפתון מרגיש נעים מאד על השפתיים, הוא בעל ברק עדין וכיסוי בינוני עד מלא - תלוי בגוון ובמספר השכבות שמניחים. העיצוב המיוחד שלו, עם השפיץ המחודד, מאפשר הנחה קלה ומדוייקת על השפתיים, באופן שמייתר שימוש בעפרון שפתיים.

מחיר השקה: 100 ₪ 60 ₪ (תכולה: 3.5 גרם).

* * *

כפי שניתן לראות בתמונות, בקרליין בחרו ללכת על צבע אריזות לבן (בניגוד לצבע השחור המאפיין אריזות איפור מקצועיות), מה שמקנה למוצרים מראה אלגנטי ונקי. בנוסף, הלוגו המוכר של המותג קיבל תוספת קטנה בדמות סימן קריאה- כאילו בא להגיד "אנחנו על המפה!"

אגב, את המראה המלווה את קולקציית הקיץ של החברה (בתמונה הראשית למעלה), מובילה פיי - דוגמנית שוודית בינלאומית, בעלת רזומה בינלאומי מפואר מאד. זה המקום לציין גם את האימג'ים המדהימים להפליא של "קרליין", שגרמו לי לא אחת להחסרת פעימה או להפלת לסת... אם לא הייתי יודעת שמדובר בחברה מקומית, יכולתי בקלות לטעות ולחשוב שמדובר פה במותג בינלאומי נחשב.

את כל המוצרים שפורטו לעיל ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ וככל שזה תלוי בצמד יקיר ואסף – בשנה הבאה גם ב..."ספורה"!

6 תגובות:

  1. קרליין מפתיע לטובה!
    הסומק נראה מקסים והגלוס בהחלט מעניין.

    השבמחק
  2. וואו! הפציצו!
    כל הכבוד לקרליין.הגלוס נשמע מעניין, ממש כמו הo-gloss של סמשבוקס.ללא ספק ינוסה בקרוב:)

    השבמחק
  3. אכן קולקציה מדהימה- ממש כל המוצרים בה מוצלחים מאד.
    חבל לי רק שלא הצלחתי להעביר בצילום את היופי של הצלליות...
    מיכל, את הולכת לחוש אותן "על בשרך" עוד השבוע... ;)
    ענת, הגלוס של קרליין - בניגוד לזה של סמאשבוקס - אינו מייבש את השפתיים (להיפך!), אבל הרעיון הוא אכן אותו רעיון :)

    השבמחק
  4. שלום,
    אני מחפשת את השפתונים של החברה מהסדרה הכסופה. מספר 909 ו- 906. הבעיה שכבר אי אפשר למוצא אותם בשום מקום... יש להשיג אותם איפשהו?

    סיון

    השבמחק
  5. במילה אחת פשוט מהמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממם

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails