יום שישי, 14 באוקטובר 2011

ספר חדש: "איפור" - מאת ירין שחף

אחרי שהכשיר דורות רבים של מאפרים בביה"ס שהקים וייסד, החליט המאפר ירין שחף לתרגם את כישרונו העצום גם לאותיות ולמילים. התוצאה: אלבום חובה לכל המתעניינים בעולם היופי.

--_1_~1

באלבום ניתן למצוא מפתחות לשערי תעשיית היופי, שיטת האיפור הייחודית שפיתח ירין שחף וגם לרכוש ארגז כלים מעשי, שמלמד לתרגם תשוקות, צבע ויופי למקצוע מבטיח ומתגמל. האלבום כתוב בשפה בהירה ונגישה וגם אלו שפשוט אוהבות להתאפר בעצמן ורוצות ללמוד את סודות המקצוע תוכלנה למצוא בו שימוש רב.

DSCF3269

מלאכת התחקיר והכתיבה נעשתה על ידי גליה תורן-חן, בוגרת המחזור השלישי של בית הספר לאיפור של ירין שחף, וכיום מומחית לקוסמטיקה ולאיפור, מגישת פינות יופי בכלי התקשורת ומייעצת למותגי הטיפוח המובילים בארץ ובעולם.

 תמונה גליה צוואר
גליה תורן-חן

האלבום הייחודי מסוגו בעברית, עשיר בצילומים אותנטיים ומרגשים, המתעדים את הקריירה המסעירה והצבעונית של ירין שחף. דפיו מהווים כרוניקה נדירה המנציחה את תעשיית היופי ואת ההתפתחות המקצועית והמרתקת, שעבר האיפור בישראל ונצבע בשלל גוונים מהלך השנים. זהו, ללא ספק, ספר חובה לכל מי שאסתטיקה, צבע ויופי בנפשו.

DSCF3273DSCF3275 DSCF3277

הספר, שיצא בהוצאת "ידיעות ספרים", מכיל 195 עמודים ומחירו 148 ₪. מומלץ בחום!

אגב, את אירוע השקת הספר ערך שחף בנוכחות 300 מוזמנים, בקוקטייל נוצץ במלון "קראון פלאזה סיטי עזריאלי" בת"א, אשר בטרקלין שלו מוצגת תערוכת תצלומי ענק מתוך הספר לכל אורך חודש אוקטובר 2011.

7 תגובות:

  1. שלום, איפה ניתן לרכוש את הספר? =)

    השבמחק
  2. את הספר ניתן להשיג ברשת "סטימצקי" ברחבי הארץ ובחנות בביה"ס של ירין שחף

    השבמחק
  3. אוקיי תודה אלך לרכוש, את יודעת במקרה האם הוא מלמד שם איך לאפר עיניים בוכיות? =)

    השבמחק
  4. לא, אין שם מדריך לאיפור עיניים בוכיות (אבל לכל סוגי העיניים האחרים דווקא יש).
    אני חייבת רק להבהיר, שזהו לא בדיוק מדריך "כיצד לאפר" - זה יותר ספר המסכם את פועלו של ירין שחף ברבות השנים (תחילת דרכו בתחום, עבודות שלו, השראות ועוד), עם תמונות מדהימות. יש גם חלק בספר שמתייחס להדרכה ועצות, אבל זהו רק חלק קטן ממנו.
    בקיצור, זהו יותר ספר עיון מאשר ספר לימוד...

    השבמחק
  5. אה טוב שאמרת לי והייתי בטוחה שזה ספר הדרכה , אוי לא נורא מזל שעדיין לא רכשתי אותו, אגב את מכירה ספר הדרכה כזה?

    השבמחק
  6. אל, אם את מתכוונת לספר הדרכה בעברית, אז אני אישית לא מכירה, אבל אני יודעת שעתיד לצאת ספר מקיף ביותר בנושא, עם הדרכות מצולמות ומפורטות - ממש אנציקלופדיה למאפרים (וגם לחובבי איפור)...

    השבמחק
  7. אוקיי אז עדיף שאמתין לספר הדכה טוב ולא לקנות משהו שלא יעזור לי וסתם ישב, תודה על ההסבר וסליחה על ההפרעה =)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails