בטח שמתם לב לסרט הורוד שבפינה הימנית העליונה של הבלוג. למי שלא מכיר, זהו הסמל שמוביל את קמפיין המודעות לסרטן השד – קמפיין שנוסד ב- 1992 ביוזמתה של הגב' אוולין לאודר, סגנית נשיא בכירה של קבוצת "אסתי לאודר", בשיתוף עם המגזין SELF. כשמו של הקמפיין, מטרתו הינה להעלות את המודעות למחלה ובין השאר גם לגייס כספים למחקר למציאת תרופה לה.
הגב' אוולין לאודר ודוברת הקמפיין - השחקנית/דוגמנית אליזבת הארלי
הקמפיין מתקיים בלמעלה מ-70 מדינות והפיץ עד כה למעלה מ-110 מיליון סרטים וורודים ומיליוני חוברות מידע. בשנת 2000 הרחיב הקמפיין את מאמציו והשיק את היוזמה העולמית להארת אתרים ברחבי העולם, זאת כדי להפיץ את המסר להצלת החיים בדרך חדשה, מרגשת ודרמטית. בדרך זו מבקש הקמפיין גם להזכיר לכמה שיותר נשים, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים!
החודש, חוגגת היוזמה העולמית להארת אתרים את שנתה ה-12, כשלמעלה מ-200 בניינים, אנדרטאות ואתרים מפורסמים מצטרפים למאמץ זה ומוארים באורות ורודים זוהרים, כדי לשמש כסמלים בינלאומיים לתקווה, על מנת להעצים ולחזק מיליוני נשים בכל מקום. בישראל בחרו להאיר השנה את בנין עיריית תל-אביב, שיצטרף למאות אתרים אחרים בעולם, ביניהם בניין הפרלמנט והספרייה הלאומית ובניין הפרלמנט הישן באוסטרליה, באוסטריה יוארו טירת שונבורן ומוזיאון לאנטוס, בצ'ילה יוארו בניין העירייה לאס קונדאס ובניין הממשלה לה מנודאה, בהודו יואר הטאג' מהאל ועוד.
הקמפיין של שנת 2011 תומך בקונספט של "ביחד. להתחבר. לתקשר. לכבוש. לעתיד נקי מסרטן השד", הפונה לכולם לפעול יחדיו כדי להדגיש את הכח שיוצרים מיליוני מתגייסים, כולם כקול אחד, כדי להפיץ את המסר על החשיבות בריאות השד וגילוי מוקדם של המחלה.
אגב, במסגרת הפעילות של קבוצת החברות "אסתי לאודר" בישראל והאגודה למלחמה בסרטן, יחולקו במהלך חודש אוקטובר מאות אלפי סרטים ורודים בסניפי רשת הסופר-פארם לציון המאבק בסרטן השד.
בנוסף, מציעה הקבוצה (בחו"ל) את Evelyn Lauder Pink Ribbon ו- Elizabeth Hurley Pink Ribbon – סטים הכוללים תיקי איפור ורודים עם שפתונים בגוון תואם. כמו כן, מוצע הסרום המפורסם של "אסתי לאודר" - Perfectionist [CP+] Wrinkle Lifting Serum with Pink Keychain, במהדורה מוגבלת ומיוחדת לציון חודש המודעות, עם תיליון בדמות מפתח קטן, ורוד וחמוד. 20% מסך ההכנסות ממכירת המוצרים הללו, יועברו על-ידי "אסתי לאודר" לקרן לחקר סרטן השד, למימון מחקרים קליניים של המחלה ומניעתה.
הנה, לדוגמא, עוד כמה יוזמות של מותגי קוסמטיקה נוספים בעולם:
רק בריאות!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה