רשת הסופר פארם, מעצם קיומה רב השנים, הפכה למעין ברומטר בנוגע להעדפות הצרכניות של הלקוחה הישראלית, בעיקר בכל מה שקשור לתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה. למרות שמירב המותגים המובילים בשוק נמכרים ברשת הסופרפארם, השיקה הרשת לפני כשבע-עשרה שנים מותג בית משלהם – LIFE ("לייף"). כעת, עם השקתם של מספר מוצרי איפור חדשים תחת מותג הבית, כינסה הנהלת ה"סופרפארם" אירוע תקשורתי בו ביקשו להציג את המוצרים החדשים, לא לפני שהציגו סיכומים לגבי השנה החולפת וטרנדים לשנה הקרובה.
דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של הרשת, סיפר על ההתקשרות עם חברת "סינרון ביוטי" יצרנית המכשיר ME להסרת שיער המשווק ברשת הסופרפארם וזוכה להצלחה מרובה (בשנה האחרונה נמכרו כ-11,000 מכשירים). שיתוף הפעולה בין הצדדים ימשך והוא כולל מכשיר לטיפול בפצעים שהושק לאחרונה ובקרוב יכנסו גם מכשירים לטיפול עמוק יותר בפצעי אקנה, הלבנת שיניים ואנטי-אייג'ינג.
תחום נוסף שהתרחב והתחזק מאד בשנה האחרונה ברשת הינו תחום הציפורניים. לוזון שמח לבשר, כי מותג הציפורניים ESSIE, שהיה זמין עד לא מזמן רק אצל קוסמטיקאיות ונרכש לאחרונה על-ידי לוריאל, ישווק בקרוב גם בסניפי הרשת, אם כי הגוונים יהיו מעט שונים וייחודיים לרשת. גם מדבקות הציפורניים של המותג "סאלי הנסן", שהושקו לאחרונה ברשת, זוכות לפופולאריות מרובה בקרב הצרכניות (בתוך כשבוע נמכרו יותר מ-1,800 יחידות).
לדברי לוזון, בשנה האחרונה ניכרה ירידה קלה במדדי הצריכה של מוצרי האיפור היוקרתיים, לעומת אלו העממיים, אם כי בתחום הטיפוח המוצרים היוקרתיים שומרים עדיין על מדדים גבוהים יותר. לוזון הזכיר גם את כניסתם של מותגים עממיים חדשים לרשת כמו "בורז'ואה" ו"רימל". בין השאר, ציין לוזון גם את הפופולאריות שצוברים הריסים המלאכותיים של "ארדל" וגם בשמי הלייף-סטייל הנמכרים בסופרפארם ואלו שעתידים להגיע (כמו הבשמים של ליידי גאגא ומדונה).
חני לוטן-טוריאל, מנהלת מותג LIFE, סיפרה כי המותג מחזיק במוצרים מקשת רחבה של תחומים ועם השנים הוא הצליח לבסס את עצמו כמותג איכותי שזוכה לאמון ואהדת הציבור. מוצרי הקוסמטיקה של LIFE מיוצרים, למעשה, על-ידי "דניה קוסמטיקס" (היצרנית של המותג "ג'ייד") ויש הקפדה מירבית על נראות המוצר ואיכותו. לדברי לוטן-טוריאל, המותג מדורג במקום הרביעי במדרג הקוסמטיקה העממית, צמוד ל"ג'ייד" וקצת אחרי "לוריאל" ו"קרליין" שמובילים את הטבלה.
כאמור, בימים אלו מושקים 3 מוצרי איפור חדשים תחת המותג LIFE: ברונזר/סומק, שפתון עמיד דו-צדדי ואייליינר טוש. את המוצרים החדשים הציגה לפנינו המאפרת אפרת אצ'קרן, ששבה בימים אלו לישראל לאחר שהות ארוכת שנים בארה"ב, שם עברו תחת ידיה רבים מכוכבי הוליווד כמו שחקניות הסדרה "סקס והעיר הגדולה", ברוק שילדס, ניקול ריצ'י, קים קרדשיאן, קייט וולש ועוד.
Color & Shine Lip Color - סדרת שפתונים עמידים, המשלבים צבע בסיס קבוע ועמיד עם גלוס שקוף המוסיף לחות. פורמולת השפתונים מורכבת משילוב של פולימרים ושמן נדיף להבטחת עמידות וכיסוי מושלם של השפתון והם מוצעים ב-8 גוונים שונים (מחיר: 90 ₪).
Blush Powder (סומק) ו- Bronzing Powder (ברונזר) – שניהם בעלי נוסחה קטיפתית המשלבת שלושה גוונים הרמוניים עם עיטור פרחוני. שילוב שלושת הגוונים יוצר גוון חדש המדגיש את הלחיים. המוצרים מועשרים בויטמין A הפועל להגנת העור מפני נזקי השמש ותורם להתחדשות העור, וכן אבקת פנינים טהורות המעניקות מראה חיוני וטבעי (מחיר: 80 ₪).
הברונזר (מימין) והסומק (משמאל)
סווטצ' של הברונזר: למטה- שלושת הגוונים בנפרד, למעלה- שלושת הגוונים בערבוב
סווטצ' של הסומק: למטה- שלושת הגוונים בנפרד, למעלה- שלושת הגוונים בערבוב
Easy Eye Liner - אייליינר טוש המאפשר שרטוט מדוייק בקו העפעף, תוך שליטה מירבית. המוצר בעל פיגמנט עשיר וטקסטורה קלילה והוא מתייבש במהירות מבלי להימרח או לדהות (60 ₪).
המוצרים הללו מצטרפים למוצרים נוספים אחרים שהושקו תחת המותג LIFE, ביניהם:
צלליות – 23 גוונים במספר, בעלי פיגמנט עשיר מאד ומרקם קטיפתי נוח לעיבוד (מחיר: 50 ש"ח).
מימין: צללית מס' 326 – ירקרקה אפורה; משמאל: צללית מס' 327 – סגול מעושן
לקים – נוחים למריחה ומתייבשים במהירות. הסדרה כוללת 106 גוונים וכן תת-סדרה נוספת של לקים ריחניים בניחוחות של תות, תפוז, ענבים ופטל (חשוב לציין שהניחוח מתפשט רק לאחר הייבוש). אגב, בעקבות סקר אינטרנטי שנעשה, הושקו לאחרונה שני ניחוחות חדשים – שוקולד וורדים (מחיר: 22 ₪).
עפרונות עיניים (12 גוונים) ושפתיים (5 גוונים) - היפואלרגניים ועמידים לאורך זמן (מחיר: 36 ₪) וליפגלוסים (24 גוונים) עשירים בצבע, לחות וחומרי טיפוח שונים (מחיר: 40 ₪). לדברי לוטן-טוריאל, הכוונה בהמשך היא להרחיב את קטגוריית האיפור של המותג עם מוצרים כמו מייקאפ, מסקרה וכיוצ"ב. חשוב לציין, שמוצרי האיפור של המותג אינם מנוסים על בעלי-חיים.
אגב, המאפרת אפרת אצ'קרן הציגה בפנינו גם את הטרנדים הבולטים לאביב/קיץ 2012. לדבריה, "ב-2012 ניכרת חזרה למראות רטרו, הדפסים והמון צבעוניות. בקיץ הקרוב נראה מראות רכים, רומנטיים, מבריקים וצבעוניים והאיפור יהיה בהתאם: הגלוסים חוזרים אלינו ובגדול, תכשירים להשגת עור בוהק כמו ברונזרים יהיו שימושיים מאד ויש גם הרבה מקום לצבעוניות בעיניים ובשפתיים".
* גילוי נאות: הצלליות, השפתון העמיד, הסומק, הברונזר, האייליינר והלקים נמסרו לי על-ידי החברה.
אני חובבת של המוצג מאז ומתמיד, המגבונים לניקוי איפור זה MUST אצלי ליד המיטה למקרים קיצוניים של עייפות יתר ולנסיעות. הפיגמנט של הצלליות שלהם נהדר והלקים - 10!!!
השבמחקגם אני מאד אוהבת את המוצרים של המותג. אצלי מככבים הסבון פנים והפילינג שלהם. גם את הצלליות אני מאד מחבבת.
מחקשאלה לגבי הסומק:
השבמחקהאם הוא מתקבל כיותר אפרסקי או כיותר ורוד?
האם הוא מבריק או מאט?
הסומק הוא אפרסקי ודי מבריק. הייתי אומרת שכדאי להזהר עם הכמויות בשימוש מכיוון שיש לו פיגמנט היסטרי.
מחקהפיגמנט של הצלליות ממש מפתיע ! נראה טוב מאוד !
השבמחקהשפתון נראה העתק מדוייק של סדרת הקולורסטיי של רבלון..
והלוק הראשון מהמם לדעתי (השני עם יותר מדי פוטושופ שגם לא הצליח לעשות עבודה מספיק טובה...)
הפיגמנט אכן מטורף (וזה עוד ללא בסיס כלשהו). יש להם גם מיגוון גוונים לא רע בכלל.
מחקלגבי השפתונים - אני יכולה לחשוב על לפחות 5 מותגים אחרים שמחזיקים שפתונים שזהים כמעט לחלוטין לשפתונים הללו... :)
הצלליות נראות מדהים! מה המחיר שלהן?
השבמחקאהבתי גם את הסומק,האייליינר והשפתונים
מחיר צללית עומד על 50 ש"ח, לפני הנחות ומבצעים של 1+1 שכל הזמן קיימים...
מחקבדיוק אתמול ראיתי את המוצרים בסופרפארם ואחד הגלוסים (שאינני זוכרת את המספר שלו) הוא "קופי" ל- Viva glam Gaga 2, בכלל המוצרים נראים מעולים, ובזמן האחרון החלטתי לקצץ בהוצאות ולקנות קצת יותר בזול.
השבמחקמיכל ב.
היי
השבמחקאולי מישהי יודעת מה מספר הלק האדום שתמונה של הפרסומת של life עם התות?
זה אדום ורוד שאני מחפשת
תודה
איך העמידות של השפתון?
השבמחקהעמידות של השפתון לא רעה, אם כי אני מעדיפה על-פניו את השפתון המקביל של רבלון, מייבלין או MAC.
מחקתודה!
מחקאיך הברונזר? מבריק? איך הוא מבחינת עמידות?
השבמחקאיזה צבע הלק הסגול שעשית לו סווטץ'
השבמחקאיזה מספר הלק הסגול?
השבמחקהיי אנונימית, מספרו של הלק הסגול הינו 284.
מחק