יום שלישי, 27 במרץ 2012

ניחוחות של חג (פסח 2012)

פסח אוטוטו כבר כאן וזה הזמן לקנות מתנות לבני המשפחה ו/או למארחים. כמו בכל שנה, הבושם מהווה את אחת מהמתנות האולטימטיביות לחג, אז ריכזתי עבורכם כמה הצעות לבשמים חדשים שהושקו ממש לאחרונה:

לה:

מבית המעצב רוברטו קוואלי מגיע בושם חדש, הקרוי בפשטות ROBERTO CAVALLI Eau de Perfum. הבושם מיועד לנשים בעלות נוכחות שדורשות תשומת לב, כאלו שמעדיפות ללבוש שמלות עם הדפסים נמריים – סמל ההיכר של קוואלי.
הניחוח הינו פרחוני ענברי והוא מבוסס על תווים של פריחת התפוז לצד ניואנסים אוריינטלים של בנזואין, פלפל ורוד, טונקה ווניל.
הבושם מוצע בשני גדלים: 50 מ"ל א.ד.פ (359 ₪) ו-75 מ"ל א.ד.פ (470 ₪).
להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

50 mlד
בושם 24 קראט של חברת JIVAGO הינו ניחוח נשי פרחוני המכיל עלים דקיקים של זהב טהור 24 קראט, שצפים באיטיות בנוזל הבושם.
הבושם מוצע ב-3 סוגי זהב:
זהב – ניחוח פרחוני מודרני המשלב בתוכו תמציות של יסמין אסייתי, פקעות ורד בולגרי, שושת העמקים, שורש איריס וענבר חם וחושני.
זהב אדום – ניחוח רומנטי פרחוני-הדרי, המורכב מזר ענק של תווי לימון קליפורני, מנדרינה איטלקית אדומה, אפרסק, שמן אניס, שושנת העמקים, ורד, ילנג-ילנג, יסמין, ציפורן לבן, סחלב ווניל רך.
זהב לבן – ניחוח עדין ואוורירי המורכב מתווים רעננים ותוססים של אדמונית לבנה, שושנת העמקים, שורש האיריס, מאסק ווניל.
חלקיקי הזהב המצויים בכל אחד מהבשמים משפיעים באופן מוחלט על הפורמולה ועל הריח שהבושם מפיץ. לכל בושם מצורפת נוצה הרחה מיוחדת (904 ₪, 75 מ"ל א.ד.ט).
להשיג ברשתות הפארם.
jivago
ל'אוקסיטן משיקה את AMBRE (ענבר) או דה טואלט - בושם בעל ניחוח ים תיכוני אמיתי, המבוסס על שרף שיחי לוטם שנפלט תוך כדי תהליך זיקוק. הבושם משלב בתוכו בנוסף תווים עדינים של וניל, זר ברגמוט, פרחי פרזיה, פולי טונקה ועץ ארז (195 ₪, 75 מ"ל).
להשיג בסניפי רשת ל'אוקסיטן ברחבי הארץ.
לאוקסיטן או דה טואלט אמבר 195 שח צילום גון סל
בשנת 2010 הציג המותג פנדי את הבושם Fan di Fendi בגרסת או דה פרפיום. כעת מושקת גרסה קלילה יותר של הבושם תחת השם Fan di Fendi Eau de Toilette. הגרסה החדשה מציגה ניחוח תוסס, חי ורענן המורכב מתווים ירוקים רעננים וממריצים, ביניהם ברגמוט סיציליאני, מנדרינה מקלבריה, אגס, תה ירוק, יסמין צהוב ועור.
הבושם מוצע בשלושה גדלים שונים 30 מ"ל (346 ₪), 50 מ"ל (499 ₪) ו-75 מ"ל (600 ₪).
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות
פנדי מציגה FAN DI FENDI או דה טואלט2
Signiorina ("סניורינה"), הבושם החדש מבית סלבטורה פרגאמו, הינו בושם לנשים צעירות ולצעירות בנפשן, מתוחכמות ובעלות סגנון מעודן. זהו ניחוח פרחוני פירותי המשלב בתוכו תווי דומדמנית ופלפל עם תווים טבעיים של ירקות ירוקים, יסמין, אדמונית ורדרדה, פנקוטה, מאסק ופטצ'ולי.
הבושם מוצע בשלושה גדלים שונים ובמחירי השקה מיוחדים: 30 מ"ל (200 ₪), 50 מ"ל (300 ₪) ו-100 מ"ל (400 ₪).
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.
סניורינה מבית סלבטורה פראגאמו מחיר השקה 400 שח לתכולה של 100מל
ELECTRIC ROSE בושם חדש בסדרת Very Irre'sistible מבית ג'יבנשי – ניחוח ארומטי פרחוני המורכב מאוכמניות, בזיליקום, אניס, סיגלית, מוסק וארז.
מוצע בשני גדלים 50 מ"ל (270 ₪ לאחר הנחה) ו-75 מ"ל (330 ₪ לאחר הנחה).
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.
בושם מבית גיבנשי - אלקטריק רוז מסדרת ורי איריזיסטבל
הבושם REBELLE – בושם חדש, שני במספר, של הזמרת המצליחה ריהאנה. זהו ניחוח המבטא חושניות מודרנית מרעננת והוא מורכב, בין השאר, מתווים של תותים, שזיפים סגולים, קקאו טהור, אורכידיאה, וניל, פטצ'ולי, פולי קפה ומושק קרמי.
הבושם מוצע בשני גדלים: 50 מ"ל א.ד.פ (169 ₪) ו-100 מ"ל א.ד.פ (229 ₪).
Rebelle מבית ריהאנה, צילום יחצ חול


לו:

בשנת 2008 השיק המותג ג'יבנשי את הבושם PLAY, שהפך מייד להצלחה. כעת מציג המותג גרסה ספורטיבית חדשה לניחוח תחת השם PLAY SPORT – בושם המהווה ריכוז טהור של אנרגיה עם רעננות יוצאת מהכלל, או בקיצור: פרץ של אדרנלין!
הניחוח מורכב משילוב של תווים ירוקים של עלי עץ הלימון, עץ האמיריס, פלפל שחור ומוסק גברי.
בושם מוצע בשני גדלים: 50 מ"ל (234 ₪ לאחר הנחה) ו-100 מ"ל (336 ₪ לאחר הנחה).
להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

 

o_18330

רשת הקוסמטיקה LOIRE משיקה את SENSUEL – בושם (או דה טואלט) חדש לגבר, המשדר גבריות וחושניות עמוקה בריח יוקרתי. הבושם מכיל תמציות של הדרים, יסמין, ורדים, אמבר ולימון (300 ₪, 100 מ"ל).
לרגל ההשקה הבושם מוצע בהנחה של 20% עד לתאריך 30/04/12.
להשיג ברשת LOIRE ואצל המשווקים המורשים.

 

הבושם לגבר SENSUEL   צילום רני  לוריא

הבושם DAVIDOFF CHAMPION אמנם אינו חדש, אבל הוא מוצע כעת במחיר מבצע חסר תקדים: 199 ₪ (במקום 525 ₪) ל-90 מ"ל א.ד.ט !!!
כזכור, הבושם המגיע בבקבוק מעוצב כמשקולת עבה, הינו ניחוח רענן המשלב בתוכו תווי ברגמוט, לימון, תמצית גלבנום, מרווה ארומטית, סנדלווד ואלון.
המבצע יתקיים עד ל-1/05/12 (או עד גמר המלאי) בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ.

Davidoff Champion- Ed

לה ולו:

פאקו רבאן משיק בימים אלו מהדורה חדשה לבושם המצליח שלו Black XS, בגרסה גברית תחת השם -BLACK XS L’EXCÈS ונשית - BLACK XS L’EXCÈS For HER. שניהם פונים לקהל צעיר ותוסס
הניחוח לגבר הינו ניחוח ארומטי עציי הפותח בתווים של לימון מקלבריה ולוונדר, ליבו- Cypriol (צמח הגדל בהודו) ולוטם ובסיסו- פטצ'ולי וענבר (499 ₪, 100 מ"ל א.ד.ט).
הניחוח לאשה הינו ניחוח פרחוני אוריינטלי הפותח בתווים של נרולי ופלפל שחור, ליבו- יסמין, ורדים ופריחה לילית של קקטוס הסראוס, בסיסו- וניל ועץ הקשמיר (439 ₪, 50 מ"ל א.ד.פ).
להשיג ברשת סופר פארם, רשת אפריל, רשת המשביר לצרכן, ניו פארם ובפרפומריות נבחרות.

אגב, זה המקום להזכיר שבושם הפרחים המפורסם של KENZO חוזר לישראל!
לאחרונה קיבלה חברת אלפא קוסמטיקה את הזיכיון הבלעדי למותג הבישום היפני/צרפתי, כך שכעת נוכל למצוא על המדפים ברשתות הפארם השונות ובפרפורמיות פרטיות את בשמי KENZO, ביניהם: KenzoHomme, KenzoTag ו- Flower by Kenzo. טווח מחירי הבשמים יעמוד על 330-750 ₪ (לפני ההנחות המוצעות בכל רשת).

פלאוור טאג מבית קנזו

כדאי לשים לב:

רשת הקוסמטיקה והבישום "APRIL" יוצאת במבצע בישום מטורף לפסח: בוחרים 3 בשמים ומשלמים רק על 1!
הבשמים המשתתפים במבצע:
נשים - וניטס של ורסצ'ה, וויט לינן של אסתי לאודר, דיווינה של לה פרלה, מירקל של לנקום, פרי ג'וסי של נאף נאף.
גברים - 212 קלאסי של קרולינה הררה, סילבר סנס אינטנס של בוגרט, יופ, סקלפצ'ר, בלק אקסס של פקו רבן, פור הום של ורסצ'ה.
המבצע בתוקף עד ה-15/4/12 או עד גמר המלאי, בכל סניפי הרשת.

 

תמונת מבצע בישום לפסח אפריל

גם בסופר-פארם מתקיימת חגיגת בישום גדולה עם שלל מבצעים והנחות לרגל הפסח: עשרות בשמים מובילים ב- 99, 149, 169, 199 ו-249 ₪. בנוסף, מי שקנה בשבועות האחרונים בסופר-פארם קיבל שוברי מתנה בשווי 50 ₪ שיהפכו עבורו את החג למשתלם עוד יותר: על כל קנייה מעל 225 שקל במחלקת הקוסמטיקה (כולל בישום, איפור וטואלטיקה), ניתן לממש את שובר, כך שלמעשה משלמים רק 175 ₪. תוקף מימוש השובר עד ה-6/4/12.
כמו כן, ניתן לרכוש כרטיס gift card, אשר מאפשר לבחור את מתנת החג בהתאם לסכום שיטען בכרטיס. בקופות הרשת יוכלו הלקוחות לבחור מבין ארבעה כרטיסים מעוצבים, לטעון את הכרטיס הנבחר בסכום הנע בין 50 ₪ ל- 500 ₪ ולהעניקו כמתנת חג.

 

סופרפארם

אלו המתקשים לבחור ניחוח מתאים לעצמיכם או כמתנה, מומלץ להעזר בשירותי ה- SENSORIUM – יועץ הבישום החדשני והמתקדם ביותר בעולם, פרי פיתוח בלעדי של לוריאל, המעניק התאמה אישית של בשמים לפי העדפות ניחוחות וסגנון החיים.
המכשיר קל ונוח לשימוש – כל שצריך לעשות הוא לענות על כמה שאלות אישיות (בעברית) שהוא מציג. אחרי ניתוח התשובות שהוזנו למכשיר, הוא מציע למשתמש שלושה בשמים מתאימים מבין בשמים המותגים ג'ורג'יו ארמני, איב סאן לורן, לנקום, דיזל, ראלף לורן וקאשרל.
אגב, ישראל הינה בין 10 המדינות הראשונות בעולם בהן מושק המכשיר בימים אלה.
כרגע המכשיר מוצב בסניף המשביר לצרכן בקניון הגדול בפתח-תקווה ובחול המועד הוא ינדוד לנמל תל-אביב, שם יתקיים אירוע הקוסמטיקה הגדול של המשביר לצרכן - Pretty woman.

מכונת הסנסריום של לוריאל מוקטן

 

3 תגובות:

  1. ומה עם הבושם של מדונה? :)
    מחכה וגם מצפה.
    נראה מגניב היועץ בישום הזה-כדאי לנסות.

    השבמחק
  2. לא יודעת מה לגבי הבשמים האחרים אני התאהבתי בבושם של ריאנה

    השבמחק
  3. הולכת לנסות את יועץ הבישום בביקור הבא בקניון!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails