יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

נסיעת מבחן: Maybelline Color Tattoo 24hr Eyeshadow


אני בטוחה שכבר שמעתן על ה-Color Tattoo - צלליות הקרם החדשות של מייבלין, ואף קרוב לוודאי שמרביתכן כבר התנסיתן בהן. אז הנה "שני הפני" שלי לגביהן:


מדובר (אם תרצו) בגרסה דומה לצלליות הפיינט פוטס המוכרות והאהובות של MAC, אבל הרבה יותר זולה (לפחות בשליש וזה עוד לפני מבצעים) ולא פחות איכותית! 
לדברי החברה, צלליות ה"קולור טאטו" יוצרו בטכנולוגיה חדשנית והפורמולה שלהן מכילה, בין השאר: נוזלים נדיפים (בשביל העמידות), אבקת פנינים (בשביל הזוהר) ופיגמנטים טהורים ועוצמתיים (בשביל הגוונים). יש לציין, שעל גבי האריזה עצמה אין כל פירוט לגבי הרכיבים הללו או אחרים! את רשימת המרכיבים המלאה ניתן למצוא מתחת למדבקה עם הברקוד שנמצאת על המוצר (ותודה למעיין ויינברגר המקסימה על העדכון).


נפח התכולה אינו מופיעה על-גבי האריזה עצמה, אבל לפי האתר של מייבלין מדובר ב-4 גר' (לעומת 5 גר' בפיינט פוטס).

אריזה:
כמו הפיינט פוטס, גם צלליות הקולור טאטו מגיעות בצנצנות זכוכית קטנות, כך שכבר ממבט ראשון אי-אפשר שלא לעשות את ההשוואה המתבקשת בין שני המוצרים!



לצורת האריזה הנ"ל ישנו גם יתרון וגם חסרון: היתרון- שניתן לראות בבירור את הגוון של הצללית מבעד לזכוכית השקופה; החסרון- בתור מאפרת שנאלצת לסחוב כמויות גדולות של איפור איתה, המשקל הכללי של המוצר מוסיף למזוודה כובד מיותר וגם תופס נפח רב.

מרקם:
המרקם של הצלליות הינו מרקם ג'ל-קרמי קליל ונעים, הן למגע והן על העפעף עצמו. למעשה, על העפעף הוא אינו מורגש כלל.
ניתן למרוח את הצללית באמצעות מברשת, או אפילו באמצעות האצבעות. מומלץ לעבוד איתן במהירות, מאחר והן מתקבעות די מהר על העפעף. כמו כן, יש להקפיד לסגור היטב את המכסה של הצללית בתום השימוש, כדי למנוע ממנה מלהתייבש. ליתר בטחון, אני נוהגת להפוך אותה על-פיה בזמן שאני מורחת את הצללית על העפעף.

גוונים:
לפי שעה, בארץ ניתן להשיג 9 גוונים בלבד:
גוון 05
Eternal Gold – זהב
גוון 15
Endless Purple – סגול
גוון
 Turquoise Forever 20– טורקיז
גוון 35
On And On Bronze – ברונזה
גוון 40
Permanent Taupe – טאופ
גוון
 Infinite White 45– לבן
גוון
 Eternal Silver 50– כסף
גוון 55
Immortal Charcoal – אפור פחם
גוון 60
Timeless Black – שחור
שמות הגוונים מצויינים על-גבי הפקק, שגם צבוע באותו הגוון, פחות או יותר. אגב, מי שנוהגת לרכוש מוצרים דרך אתרים מחו"ל, כדאי שתיקח לתשומת ליבה ששמות הגוונים בארץ אינם זהים לאלו שבארצות הברית!

סווטשים:
הגוונים שישנם ברשותי הם: זהב, טורקיז, ברונזה, אפור פחם ושחור.










הסווטשים שעשיתי על-גבי היד נעשו ללא פריימר או בסיס אחר כלשהו. המריחה נעשתה באמצעות האצבעות – כ-2 מריחות מכל צללית.
כמו שניתן לראות מהתמונות הנ"ל, הגוונים הינם ברובם בעלי פיגמנט עז ויש להם גם ברק שימרי עדין. הכיסוי של הצללית ניתן לבניה (בטפיחות בעיקר) אבל יחד עם זאת, הנחה של צללית אבן/אבקה בגוון תואם לצללית הקרם, ללא ספק מעניקה לגוון הרבה יותר עומק ואטימות. גם הנחה של הצללית מעל פריימר, מעניקה לגוון שלה יותר אינטנסיביות.
אגב, מרגע שהצללית התקבעה אין כל בעיה לטשטש מעליה בקלות צלליות אבן שונות.

עמידות:
לטענת החברה וכמו שהשם של הצלליות מעיד עליהן, הצלליות אמורות להיות עמידות עד 24 שעות, מבלי לדהות או להכנס לקפל העפעף. לצורך הסקירה, הנחתי את הצללית (כל פעם גוון אחר מאלו שברשותי) באופן הבא: בעין ימין- על עור נקי ובעין שמאל- מעל הפריימר המפורסם של "טו פייסד". לאחר כ- 12-14 שעות בממוצע ניתן היה להבחין שבעין ימין הצללית דהתה מעט ובחלק מהמקרים אף נכנסה לקפל העפעף (תלוי כמה שעות שהיתי מחוץ לטווח המזגן). בעין שמאל- הצללית שהונחה מעל פריימר גילתה עמידות יפה מאד והגוון עדיין שמר על אינטנסיביות טובה. אילו לא הייתי צריכה להסיר כבר את האיפור, אני בטוחה שהצללית היתה מחזיקה מעמד עוד כמה שעות.
אגב, למרות שהצלליות עמידות במים, הן מוסרות בקלות באמצעות מים חמים וסבון פנים מתאים. לחלופין, גם מסיר איפור איכותי יעשה את העבודה היטב.

מחיר:
המחיר המומלץ לצרכן של צללית "קולור טאטו" הינו 70 ₪ (לפני הנחות ומבצעים). לרגל ההשקה הצלליות מוצעות כעת במחיר מבצע של 42 ₪ בכל הרשתות, עד סוף אוגוסט 2012. בנוסף, כמעט כל הזמן יש מבצעים של 1+1 על מוצרי מייבלין, כך שאני מניחה שרוב הזמן הן יימכרו בחצי המחיר.

לסיכום:
מוצר נפלא במחיר מושלם, המהווה אלטרנטיבה זולה וזמינה יותר לעומת מותגים אחרים.
צללית ה"קולור טאטו" של מייבלין מעולה כבסיס לצלליות אבן/אבקה או בפני עצמה ויכולה אפילו לשמש גם כתחליף לאייליינר צבעוני. חבל רק שמבחר הגוונים אינו גדול יותר ושאני לא יכולה לסחוב את כולם במזוודת האיפור שלי...

בקיצור, ממליצה בחום!

7 תגובות:

  1. יש לי הרושם שהמבחר המצומצם של הגוונים נובע מבעית מקום על המדף - אנחנו מפסידות. 05 שבתה את ליבי וגם 35 לא רעה בכלל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאמינה שעוד נזכה לראות כמה גוונים נוספים בעתיד הקרוב (חשוב לשמור על אופטימיות...).
      אגב, שני הגוונים הללו הם גם הפייבוריטים שלי :)

      מחק
  2. אני ממש אוהבת את הצלליות האלו!
    לא התאפקתי וקניתי את כל המגוון האמריקאי, פלוס שלוש נוספות בארץ...
    ועכשיו מסתבר שהם הוציאו גם קולקצייה במהדורה מוגבלת עם עוד 8 גוונים!

    השבמחק
  3. רכשתי צללית כזו, ואני חייבת להגיד בהן פשוט מושלמות!
    מרקם קרמי נעים, עמידות גבוהה מאוד.. מה צריך יותר?!

    השבמחק
  4. דגמתי אותן על היד באחד הביקורים בסופרפארם. כשהם אומרים עמידה הם ממש מתכוונים לזה. הצללית סירבה לזוז מהיד ורק כאשר סיבנתי היטב את הידיים היא נעלמה.

    השבמחק
  5. לבנת- אני ממש אוהבת את הצלליות האלה! אחלה סקירה. אהבתי את הפירוט וההסבר שלך, אני אשמח לקשר אלייך אם וכאשר אעלה סקירה על שלי.
    על עניין המחיר אני חייבת לחלוק עלייך..
    האמת שאני לא "נפלתי" בפח המבצעים של הסופר פארם, כי זה מרגיז אותי שאני חייבת לבחור מספר זוגי של צלליות כדי להינות ממחיר סביר- ובזמנו כשהייתי בסופר פארם לא מצאתי צללית רביעית וסרבתי לשלם יותר משלושים וחמישה שקלים על צללית בודדת (כי מבריטניה אפשר להזמין ב-30 שח לאחת)- אז מהעצבים פשוט ויתרתי ורצתי לאינטרנט. אז עכשיו יש 5 צלליות בדרך אלי- דווקא מארה"ב- כל צללית עלתה לי 19 שקלים. אז המחיר בארץ הגיוני? אולי אם קונים בכמויות- בשום אופן לא אם קונים רק אחת. אני ממש סולדת מה"מלכודות" האלה של הפארמים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails