יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

הצצה לקולקציות אביב 2013

הסתיו רק מתחיל להראות נוכחות אצלינו, והבלוגספירה כבר נושאת את עיניה לעבר האביב הבא. קבלו הצצה ראשונית בהחלט לשלוש קולקציות אביביות של שלושה מותגים יוקרתיים:

אלסנדרה שטיינר, מנהלת מגזין היופי Glamour, פירסמה בטוויטר שלה תמונות של כמה מהמוצרים בקולקציות אביב 2013 של "YSL" ו-"CHANEL":



איב סאן לורן:
כמו שניתן לראות בתמונה למעלה, בקולקציית האביב של YSL ישלטו הגוונים הורודים ירקרקים. בין המוצרים שבקולקציה: רביעיית צלליות (ככל הנראה במהדורה מוגבלת) בגוונים של ורוד, טורקיז, כחול בהיר ולילך; 3 גוונים חדשים של סמקים במרקם קרם, שלושה גוונים של השפתונים הנוזליים מסדרת Rouge Pur Couture Vernis a Levres, שפתון אחד מסדרת Rouge Volupte ו-2 לקים בגוונים ירקרקים: #34 Jade Imperial – טורקיז בהיר, ו-#35 Bronze Pyrite – ירוק-אפרפר.

שאנל:
כפי הנראה, המוצר המרכזי של קולקציית האביב של שאנל תהיה הפודרה שבמרכז התמונה. אמנם הצילום אינו ברור כל-כך, אבל עדיין ניתן להבחין שעל הפודרה ישנו תבליט בצורת הלוגו של המותג.
עוד בקולקציה: שפתונים בגוונים ורודים-סגולים ושלושה לקים בגוונים של #573 Accessoire סגול-אדמדם, #571 Fracas ורוד כהה ו- #569 Emprise ניוד בז'י.



ההצצה לקולקציה הבאה מגיעה באדיבות Seki Tatsuhiko שהעלתה לדף הטוויטר שלה תמונה של כמה מהמוצרים שיכללו בקולקציית האביב של גרלן (Guerlain):



גם כאן ניתן לראות שהגוונים הירוקים והוורודים מככבים (לפחות בפלטות העיניים), אבל הבשורה האמיתית היא שפודרת הכדוריות (ה"מטאוריטים") המפורסמת של המותג תגיע באביב בגרסת כדוריות גדולות והיא תהיה מיועדת לשימוש לפנים ו... לגוף!

אז אני חושבת שאפשר להגיד כבר בוודאות שהעתיד ללא ספק נראה ורוד (וירוק). מה דעתכן?


תגובה 1:

  1. קודם כל הבאת לי את האביב (לתל אביב) אז זה כבר ורוד בעיני. מיותר לציין שהקולקציות יפות העיני והורד אכן שלט, שולט וישלוט. נותר רק לחכות שהחורף יחלוף...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails