יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

MAC – קולקציית Making Pretty (חגים 2012/אביב 2013)

עוד קולקציית חגים יפהפייה וקטנה שתושק בארה"ב בדצמבר, אבל שאר העולם יזכה לקבלה רק בסביבות פברואר 2013. 




הקולקציה היוקרתית מגיעה באריזות מעוצבות בגוון זהב ורוד (מהדורה מוגבלת) יחד עם תג מחיר תואם (ע"ע קולקציית מרסל וונדרס).

Making Pretty Lipstick – שפתון:
3N (לאסטר) – ורוד פסטלי חלבי (ממוחזר)
Runaway Red (סטאן) – אדום-כחלחל עשיר (ממוחזר)



Making Pretty Sheer Mystery Powder – פודרה שקופה עדינה:
Light Medium – שנהב חיוור (ממוחזר)
Medium Plus – בז' שזוף (ממוחזר)
Dark Secret – קרמל כהה



Making Pretty Iridescent Powder/Loose – פודרה בתפזורת:
Silver Dusk – בז' ורדרד עם ברק כסוף



Making Pretty Brush Set/Face & Eye – סט מברשות פנים ועיניים:
282 – מברשת צלליות 
136 – מברשת פודרה לפנים


עכשיו אני רק צריכה להמשיך ולשנן לעצמי את המנטרה הבאה: "את לא צריכה את זה! את לא צריכה את זה!..."


4 תגובות:

  1. אוי, כמה שיק!
    אהבתי ביותר גם את העיצוב
    גם את צבע הפודרה- אפרסק,
    גם את הטקסטורה העדינה
    ובעיקר את הפפיון...

    השבמחק
  2. וואו זה נראה כל כך יפה,אני משננת איתך את המנטרה-'אני לא צריכה את זה!'
    אבל להחזיק את הפודרה בתפזורת הזו על שידת האיפור-חלום!

    השבמחק
  3. הפודריה הקטנה לתיק איפור עשתה לי את זה אבל אני חזקה! (תחזיקו אותי!)

    השבמחק
  4. בנות יקרות, אתן ממש לא עוזרות לי להתמיד בנחישות שלי... :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails