יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

כאן ועכשיו: THE NEW NUDE by DIOR



השבוע משיקה "דיור" אצלינו את קולקציית ה-NUDE החדשה של המותג לסתיו 2012. כפי שסיפרתי לכן כבר לפני קצת יותר מחודשיים, הקולקציה כוללת מייקאפים חדשים (265 ₪), פודרות דחוסות (230 ₪), פודרה שימרית (262 ₪) שפתונים ולקים בגוונים טבעיים, וגם סט מברשות מושלם הכולל 2 מברשות למייקאפ נוזלי (285 ₪ כל אחת) ושתי מברשות לפודרה (342 ₪ כל אחת).



לרגל ההשקה הוקמה חנות פופ-אפ ייחודית בקניון רמת אביב בתל-אביב (ברחבה שליד הסופר-פארם). מאפרי "דיור" יעניקו למי שתבקר בחנות הפופ-אפ ייעוץ והתאמה מדוייקת של גוון המייקאפ המושלם עבורה ואף ישמחו לתת לה דוגמית מיוחדת מהמייקאפ.



ואם כבר אנחנו מדברים על דוגמיות של מייקאפ, במקום נמצא בר מיוחד, המכיל בתוכו את כל גווני המייקאפ בסדרה החדשה, ולצידו בקבוקונים קטנים למילוי. כמו שניתן לראות בסרטון שלהלן, לחיצה על הגוון הרצוי תמלא את הבקבוקון, שמוגש ללקוחה יחד עם כרטיס המפרט את סוג המייקאפ והגוון שהותאם ללקוחה.




חנות הפופ-אפ תפעל במשך ארבעה ימים – זאת אומרת, עד (כולל) יום רביעי הקרוב, ה-24 באוקטובר 2012. אגב, במהלך הימים הללו ניתן יהיה לרכוש מוצרים של "דיור" בסניף הסופר-פארם הצמוד למקום, בהנחה של 10-15%.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails