יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

כאן ועכשיו: MAC - קולקציית Marilyn Monroe

הקולקציה שכולם חיכו לה, עכשיו גם אצלינו!




קולקציה המוקדשת לאשה והאגדה – השחקנית המנוחה מרילין מונרו. חלק מהמוצרים בקולקציה נמצאים בליין הקבוע וחלקם במהדורה מוגבלת, אבל כמעט על כולם מופיעה תמונה כלשהי של מונרו, שלקוחה מתוך סדרת הצילומים The Black Sitting שצולמה ע"י מילטון גרין.

בין המוצרים החדשים והמיוחדים שניתן למצוא בקולקציה: צלליות שמגיעות בגודל מיוחד וביוטי פאודר – פודרה עדינה, המעניקה מראה מואר לעור הפנים. כל הגוונים החדשים בקולקציה נוצרו בשיתוף פעולה עם גרגורי ארלט, המאפר הראשי של השטיח האדום מטעם מאק, שגם ביקר אצלינו בעבר והעביר כיתת אומן מיוחדת.

קיבלתי לסקירה שני מוצרים מתוך הקולקציה:

שפתון בגוון Charmed I'm Sure – כל השפתונים בקולקציה הפכו מהר מאד להיות "Sold Out" באתר של החברה, והראשון שבהם הוא הגוון זה. מדובר בגוון אדום כהה עם תת-גוון כחלחל – גוון קלאסי שאמור להתאים כמעט לכל גוון עור והוא פשוט מושלם לעונת הסתיו/חורף. 










כמו כל השפתונים של מאק, גם לשפתון הזה יש ניחוח קל של וניל. המרקם של השפתון הוא מאט, אבל יש לו מעט מאד ברק וכיסוי מלא לחלוטין. עצם היותו של השפתון מאט, מן הסתם מעניקה לו עמידות ארוכה יותר משפתון קרמי. למעשה, גם אחרי שהשפתון "מתפוגג" לו, הוא משאיר את השפתיים מוכתמות בצבע עדין, ממש כמו ליפ סטיין או אם תרצו – המראה של "כרגע אכלתי ארטיק תות"... מושלם!

אייליינר טוש Penultimate Eye Liner – מוצר שנמצא בליין הקבוע של החברה ויש עליו המון ביקורות לכאן ולכאן. בעיקרון, מדובר אייליינר נוזלי המגיע בצורת טוש, המאפשר שרטוט מדוייק ודק. לטעמי, הקצה של הטוש מעט נוקשה מידי, כך שצריך לשרטט איתו יחסית בעדינות על העפעף. בנוסף, הקו המשורטט הינו דק ובמידה ורוצים לשרטט פס עבה יותר, צריך לעבור מספר פעמים לאורך קו הריסים כדי לעבותו. 





האייליינר מגיע בגוון אחד בלבד – שחור, ויש לציין שהפיגמנט שלו דיי אינטנסיבי, אם כי הוא לא עמיד בעליל. לא מומלץ למי שנוהגת (כמוני) לשפשף כל הזמן את העיניים!

לתשומת ליבכם – היום, בשעה 19:00, תתקיים מסיבת השקה מיוחדת לקולקציה בסניפי הרשת ברעננה ובגרנד קניון בחיפה. לא כדאי להחמיץ!

לרשימת כל הפריטים בקולקציה, תיאורם ומחירם – הקליקו כאן.


5 תגובות:

  1. מחכה להשקה מאז שעדכנת בבלוג על הקולקציה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אני יודעת יקירתי, אני יודעת... :)

      מחק
    2. השלל הושג - הפודרה, 2 הסמקים והצללית הבלונדינית :)
      היום כבר התאפרתי עם הפרפקט צ'יק והצללית ואני מרוצה.

      מחק
    3. פששש... בהחלט קניה מרשימה!
      תתחדשי ותהני, יקירתי.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails