יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

רשת אפריל מציגה: שובו של ORLANE

כשאני חושבת על יופי צרפתי, הדבר הראשון שעולה בדעתי הוא עור חלק ויפה. אין זה סוד, שחלק נכבד מאד ממוצרי הטיפוח הטובים ביותר מגיע מצרפת. אחד המותגים היוקרתיים המובילים את מסורת היופי הצרפתית הוא ORLANE והוא עושה זאת עוד מאז 1947.



לפני מספר שנים שווק המותג בארץ, אך מסיבות כאלו ואחרות הוא לא הצליח לשרוד בשוק הישראלי. לאחרונה הוא עשה עליה חוזרת לכאן והוא משווק כעת באופן בלעדי באמצעות רשת הבישום והקוסמטיקה "אפריל". זו הזדמנות טובה לעשות היכרות קצרה עם ההיסטוריה שלו וגם עם המוצרים המובילים שהוא מציע.

רקע:
המותג "אורלן" נוסד, כאמור, בשנת 1947 על-ידי הרוזן גיום ממשפחת ד'אורננו - משפחה שהקימה מאוחר יותר גם מותגי יופי יוקרתיים אחרים, כמו "סיסלי" ו"לנקום". מותגי הקוסמטיקה בבעלות המשפחה היו קשורים בדרך זו או אחרת לאומנות על צורותיה השונות. במקרה של "אורלן", המותג מתקשר לסאגה הספרותית המפורסמת מאת הסופר מרסל פרוסט "בעקבות הזמן האבוד" (רמז לתחום ההתמחות של המותג – אנטי אייג'ינג) ולגיבורה הראשית שלו אוריאן, שמשמה נגזר השם "אורלן".


מודעות פרסום ישנות של "אורלן"

ב-1966 הוליד המותג את קונספט ה"ספא אורלן" - בית היופי הראשון שהעניק טיפולי קוסמטיקה ברמה גבוהה מאד לנשות צרפת המכובדות, שנהגו לפקוד את המקום באופן קבוע לפחות פעם בשבוע. אגב, אחת מהלקוחות המפורסמות במקום היתה אימו של המעצב איב סאן לורן. בית הספא של אורלן קיים עד היום והוא ממוקם ברחוב ויקטור הוגו בפריז. ניתן לזהותו בקלות על-פי האורות הכחולים המאירים אותו. מאז הוקמו נקודות ספא נוספות של המותג ברחבי העולם.


בית "אורלן" בפריס

ואם זה מעניין מישהו, אז השחקניות סינתיה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה") וקלייר דיינס ("הומלנד") הן משתמשות אדוקות במוצרי המותג.

הקונספט והמוצרים:
ב"אורלן", מאמינים בחינוך העור מחדש. זאת אומרת, הם מאמינים כי ניתן ללמד את העור לשמר את תהליכי הנעורים שלו. הרי העור שלנו יודע לרפא את עצמו ולגרום לתאים שלו להחלים במקרה של פגיעה, כך שהפתרון נמצא בעצם בתוכנו – אנחנו רק צריכים ללמד אותו לעבוד בדיוק כמו שהוא היה צעיר יותר. פשוט מאד, לא?
לשם כך, הרכיבו מעבדות היופי של המותג תוכניות טיפול שונות המעניקות פתרון ממוקד לכל מצב עור. תוכניות הטיפול הללו מהוות שילוב של קרמים מסדרות שונות של המותג – הכל בהתאם למצב עורה של המשתמשת. 



ארבע תוכניות אנטי-אייג'ינג מרכזיות מהן מיובאות לארץ ע"י רשת "אפריל":
Firming- מיצוק בטכנולוגית חימום טמפרטורת העור בעזרת תמצית טורמלין (אריזה ורודה);
Extreme line reducing- הפחתת קמטים אקסטרים עם קומפלקס סירטואין (אריזה כחולה כהה);
Absolute skin recovery- החלמה אבסולוטית לעור עייף ומותש (אריזה כחולה בהירה);
Anagenese- תכנית טיפול לצעירות מגילאי 25 + ולסימני גיל ראשוניים (אריזה לבנה).
אגב, שלא תטעו לחשוב חלילה שרעיון האנטי אייג'ינג נוגע לנשים מבוגרות בלבד. ב"אורלן" ממליצים להתחיל לטפל בעור כבר באמצע שנות העשרים, עוד לפני שסימני הגיל העמוקים מופיעים.

זה המקום להזכיר את הפורמולה שהפכה את המותג להכי מוכר בעולם – ה- "B21" - קרם אנטי אייג'ינג המכיל 21 מרכיבים שונים, שהושק לראשונה ב-1968 ועלותו היתה כמשכורת חודשית ממוצעת בצרפת של אותם הזמנים! מדובר בקומפלקס רכיבים ביו-אנרגטי המשולב עד היום בכל מוצרי האנטי-אייג'ינג של המותג והוא מיועד לכסות את כל הצרכים הבסיסיים של העור, כמו גם להחזיר לו את האנרגיה הנחוצה לו.

אחד המוצרים המרכזיים של המותג שמושק בימים אלו בארץ הינו Extreme Line Reducing Re- Plumping Cream- קרם המיועד למילוי והפחתת קמטים.



כמו רוב מוצרי המותג, גם הקרם הזה מגיע באריזה אלגנטית, כאשר על הצד הפנימי של אריזת הקרטון איור של בית אורלן. 



הקרם מגיע בצנצנת זכוכית כבדה (50 מ"ל), אליה מצורפת גם ספטולה מעוצבת, המתוכננת לדלות כמות מדוייקת לשימוש מתוך הקרם. בחברה מסבירים, כי יש לטבול את הספטולה בתוך הקרם, לסובב חצי סיבוב ולהוציא. הכמות המתקבלת אמורה להספיק למריחה על כל שטח הפנים (טיפ: את הקרם רצוי לחמם מעט בין האצבעות לפני ההנחה על עור הפנים).



לדברי החברה, הקרם הינו בעל נוסחה ייחודית בעלת שלוש פעולות מרכזיות: תשלובת ממוקסיל לעידוד וגירוי הקשרים הבין-תאיים לחידוש העור, קומפלקס צמחי ביולוגי לבניית העור ומילוי הקמטים וחומצה הילארונית להוספת לחות באורך מיידי ולאורך זמן.



מהצצה ברשימת המרכיבים של הקרם, ניתן לגלות שהוא מכיל גם תמציות תה שחור- מרכיב חשוב ונפלא, שבנוסף להיותו יעיל בהפחתת כולסטרול וסיכון לחלות בסרטן, הוא מצליח לחדור לשורשי הקמטים ולהפחיתם באופן דרמטי. תפקיד חשוב נוסף שיש לו הוא בהגנה על העור מקרני UV מזיקות ובהפחתת פגמי עור.

לקרם יש ניחוח פרחוני עדין ונעים והוא בעל מרקם קליל שנספג בעור במהירות ולא מותיר תחושת כבדות, גם לא בימים חמים מאד. מייד לאחר המריחה העור הופך להיות רך ונעים למגע. המרקם של העור הופך להיות חלק יותר, כך שהמייקאפ שמונח מעליו נמרח בצורה אחידה ומושלמת. בשל כך אף מצאתי את עצמי מוותרת לפעמים על שכבת הפריימר הנוספת שבין קרם הלחות למייקאפ.



לגבי השפעת הקרם על הקמטים לטווח ארוך קשה לי לדווח כרגע, מאחר ואני משתמשת בו רק מספר ימים. למזלי הרב, אין לי עדיין קמטים רבים (או לפחות כאלו שבולטים מאד לעין), ואלו שכן – מתרכזים יותר בצידי העיניים. אבל על-פני השטח הוא בהחלט נותן תחושה של מילוי והחלקה וכאמור האיפור יושב מעליו בצורה מושלמת.
אגב, לפני הנחת הקרם מומלץ לצבוט קלות את העור באיזורים בהם ישנם קמטים עמוקים עד שנוצרת אדמומיות קלה במקום. הפעולה הזו מעוררת את זרימת הדם במקום ומסייעת לחדירת המרכיבים הפעילים שבקרם.

החיסרון היחיד שמצאתי בקרם הוא תג המחיר הגבוה שלו – 995 ₪ (מחיר השקה: 750 ₪)! אני בהחלט מאמינה שעל איכות צריך לשלם, אבל בכל זאת המצב הכלכלי ששורר כרגע בארץ אינו קל (בלשון המעטה) וקשה לי להאמין שהצרכנית הממוצעת תסכים לשלם ממיטב כספה עבור קרם לחות יקר, כשניתן להשיג היום תחליפים זולים יותר. מי שכן יכולה להרשות לעצמה, ללא ספק תהנה פה ממוצר איכותי.

כאמור, מוצרי הטיפוח של "אורלן" משווקים באופן בלעדי ברשת "אפריל" ברחבי הארץ, וזה המקום לציין שצוות העובדים שלה עבר הכשרה מקיפה מאד בקשר למוצרים ובמיוחד כיצד להתאימם ללקוחות.


תגובה 1:

  1. אני מרבה לומר שעל איכות צריך לשלם, ניתן ואפשר לקרוא על הקרמים, להתייעץ ואף לבקש דוגמית להתנסות קודמת.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails