יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

האחיות קרדשיאן עומדות לכבוש (גם) את עולם האיפור

נראה שלאחיות קרדשיאן נשאר עוד תחום אחד שלא כוסה: עולם האיפור. לפיכך, לאחרונה הן חשפו תמונות פרומו שהן צילמו ל- Khroma ("קרומה") - ליין מוצרי האיפור החדש שלהן שייצא בקרוב.




שלושת האחיות - קים, קורטני וקלואי, שמו להן למטרה להביא לשוק האיפור מוצרי איפור טובים במחירים נגישים לכל כיס. בין המוצרים ניתן למצוא כמה מסקרות, צלליות, פודרה, מסכת "מיליון דולר" לשימוש מתחת למייקאפ וריסים מלאכותיים.






כל מי שעוקב אחר קים קרדשיאן, בוודאי יודע כמה היא מכורה לאיפור. היא אפילו מצהירה על כך בכך הזדמנות באמצעות הטוויטר שלה וגם משתפת את העוקבים בכמה טכניקות איפור חדשניות שלמדה ממאפרים מקצועיים שונים, שסייעו לה להגיע למראה המושלם שלה. כעת, נראה שליין האיפור החדש הוא חלום שהתגבש עבור קים ואחיותיה. קים אף כתבה על כך בבלוג שלה: "אלה הם צילומי הפרומו החדשים לליין האיפור שלנו – קרומה ביוטי! אני כבר לא יכולה לחכות כדי לחלוק עמכם את כל המוצרים החדשים והמדהימים שלנו. תמיד רצינו שיהיה לנו ליין קוסמטיקה משלנו, כך שזהו חלום שהתגשם. אוסף הריסים שלנו Lash Dash יושק כבר בעונת החגים הנוכחית ובעקבותיו יבואו עוד מוצרים בתחילת השנה החדשה."



למי מכן שמעוניינת להראות זוהרת כמו האחיות לבית קרדשיאן, בוודאי תתאכזב לגלות שלפי שעה ניתן יהיה להשיג את ליין המוצרים שלהן רק ברשת ULTA האמריקאית, שם הם יעלו על המדפים כבר מחודש דצמבר הקרוב.


3 תגובות:

  1. איזה דיווח מתוזמן! הן בדיוק דיברו על התכניות שלהן להיכנס בעתיד לעולם האיפור בפרק של השבוע ... my guilty pleasure (:

    השבמחק
  2. יודעת את זה כבר מזמן ומאוד שמחתי .חולה עליהן, ברור שיהיו לי מוצרים :)

    השבמחק
  3. קורטני יצאה פשוט מזעזע בתמונה.הן בכלל מאוסות בכל פרמטר אפשרי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails