יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

מרילין מונרו תככב בקמפיין החדש לשאנל 5

השחקנית האייקונית מרילין מונרו, שנפטרה בשנת 1962, תככב בקמפיין הקרוב לבושם שאנל 5 שיעלה בשבוע הבא וכבר מעורר סקרנות וציפייה רבה.


למעשה, שמה של מרילין מונרו נקשר כבר מזמן עם הבושם המדובר, כאשר נשאלה בזמנו על-ידי המגזין LIFE מה היא נוהגת ללבוש למיטה. מונרו ענתה בלי להסס: "שאנל 5". כעת, כמעט 60 שנה מאז אותה הצהרה מפורסמת, תשמש מונרו באופן רשמי כפנים של הקמפיין החדש לבושם.

הרעיון לקמפיין עלה לאחר שנמצא סרט הקלטה ישן, המאשר את דבריה של מונרו למגזין "לייף". ההקלטה נעשתה במהלך ראיון אחר של מונרו על-ידי מי שהיה בזמנו העורך הראשי של המגזין "מארי קלייר" ב-1960, ז'ורז' בלמונט. "אתה יודע, הם שואלים אותי שאלות. רק לדוגמא: 'מה את נוהגת ללבוש למיטה? חולצת פיג'מה? מכנסי פיג'מה? כותונת לילה?' אז אמרתי 'שאנל 5' כי זו האמת," כך היא נשמעת באותו סרט הקלטה ישן, תוך כדי שהיא מגחכת קלות ומוסיפה: "ובכל זאת, אני לא רוצה לומר 'עירום', אבל זו האמת!"

בשאנל מציגים בימים אלו שתי תמונות ארכיון של מונרו, בשחור לבן, יחד עם הבושם "שאנל 5". התמונה הראשונה, שצולמה על-ידי הצלם האמריקאי אד פיינגרש, מציגה את מונרו מחזיקה את הבושם בידיה ומתיזה ממנו על החזה שלה.


בתמונה השניה, שצולמה על-ידי הצלם בוב בירמן עבור מאמר שפורסם באוקטובר 1953 במגזין " Modern Screen", נראית מונרו במיטה כשעל השידה לידה מונח לו הבושם. יש לציין, שתמונה זו טרם פורסמה עד כה.


הקמפיין הרשמי בכיכובה של מונרו צפוי לעלות בעולם ב-17 בנובמבר 2013. בינתיים, הכינו בשאנל סרטון מדהים הכולל נקודות זמן משיקות בחייה של מונרו לצד הבושם "שאנל 5":



אגב, הבושם "שאנל 5" הושק לראשונה בשנת 1921, ומאז ועד היום הוא מצליח לשמור על מעמדו כאחד מבשמי הנשים הקלאסיים המובילים בעולם. בזמנו, אמרה עליו גבריאל קוקו שאנל "אני רוצה בושם של אשה שמריח כמו אשה."

גבריאל קוקו שאנל והבושם

תגובה 1:

  1. אני אוהבת מאוד את הבושם הזה, הוא לא לכל אחת אבל לא נס ליחו בעיניי. כחגגתי בת מצוה לבני היקר (יש לי בת ובן) אמרתי למאפרת - תעשתי אותי מרליו מונרו לליילה אחד - וזה עבד.
    קוראת נלהבת של הבלוג שלך כבר אמרתי? את תמיד עם היד על הדופק, למרות שאת עושה לי הוצאות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails