יום שבת, 23 בנובמבר 2013

ESTÉE LAUDER Pure Color Envy Sculpting Lipstick

אסתי לאודר תשיק בקרוב את Pure Color Envy Sculpting Lipstick - ליין חדש של שפתונים, שנחשב כליין מוביל חדש של המותג ומיועד לתת זריקת נעורים ומודרניות לאוסף המוצרים והצבעים שמציע המותג.



הליין החדש יכלול 20 גוונים, החל מניוד טבעי, דרך חום, ורוד, קורל, אדום, סגול ושזיף, כאשר ל"פנים" של הליין נבחרה לייצג הסופר מודל קרולין מרפי (בתמונה למעלה). לדברי החברה, הליין החדש מייצג את לידתו המחודשת של המותג והוא יאפשר להציג את עצמו לטווח רחב של צרכנים – צעיר ומבוגר כאחד.


כפי שמשתמע משמו של השפתון, הוא מיועד כדי לפסל את השפתיים באמצעות פיגמנט עשיר ולחותי שיחזיק מעמד לפחות למשך 6 שעות. פורמולת השפתון מגיעה במרקם קטיפתי קרמי קליל, וכוללת קומפלקס מיוחד המכיל רכיבי לחות שונים וחומצה היאלורונית המסייעת ללכוד ולשמור על לחות מתמשכת. בחברה מבטיחים שהשימוש בשפתון הינו קל ונוח מתמיד והוא מעניק כיסוי אחיד לשפתיים ללא צורך בשימוש בעפרון שפתיים, פריימר או ליפגלוס.

לראשונה מאז 1992, שונתה האריזה של השפתון והוא מגיע כעת באריזה חלקה חדשה ומודרנית עם סגירה מגנטית שימושית. עם זאת, גווני הכחול נייבי והזהב המאפיינים כל-כך את המותג, נשמרו גם כאן.

Pure Color Envy Sculpting Lipstick - ליין השפתונים החדש של אסתי לאודר, עתיד לעלות על המדפים בעולם החל מפברואר 2014.


2 תגובות:

  1. אם הייתה לי תלונה אחת קטנטנה על פיור קולור הלו היא כובד האריזה, מתחילים לחסוך, אספיק עד שיעלו ארצה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא בטוחה כמה יהיה שונה המשקל של אריזת השפתונים החדשים, אבל באמת כדאי שתתחילי לחסוך...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails