יום שבת, 16 בנובמבר 2013

אדל דחתה עסקה רווחית ביותר עם לוריאל פריז

בלוריאל פריז חיפשו דוברת חדשה ופנו לזמרת אדל בהצעה, אבל באופן מפתיע, אחרי מו"מ ארוך, היא החליטה לדחות את ההצעה שקיבלה מהם, שכללה שכר בסך של כ-20 מיליוני דולרים. אגב, אדל בת ה-25, היתה אמורה להחליף את הזמרת שריל קול, שמשמשת כדוברת המותג באנגליה משנת 2009.



"לוריאל היו במשא ומתן עם אדל לסגירת העסקה ונראה היה שזה קורה – אבל היא פשוט שינתה את דעתה על כך. בלוריאל נדהמו מכך שהיא דחתה סכום כל-כך גדול", כך סיפר מקור כלשהו למגזין People.

הזמרת זוכת האוסקר ידועה כמי שדואגת לשמור על פרטיותה ולהתרחק מתשומת לב תקשורתית מידי. למעשה, המותג לוריאל פריז הוא לא הראשון שאדל דוחה והיא כבר אמרה בעבר "לא" למותגים גדולים אחרים. כבר בראיון שהעניקה בשנת 2011, טענה אדל שאין לה כל עניין להפוך להיות ה"פנים" של מותג יוקרתי כלשהו: "אני לא רוצה שהשם שלי יוצג לצד מותג אחר בשום מקום. אני לא רוצה להיות נגועה או רדופה", כך היא אמרה. "אני חושבת שזה מביש כשאתה עומד למכירה."

ואני אומרת: אחרי שהאלבום השני שלה "21" מכר למעלה מ-26 מיליון עותקים וגרף 6 פרסי גרמי ב-2012, אולי באמת אין לה צורך בעוד 20 מילון דולר מיותרים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails