יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

סקירה: CARLINE Bold Mascara

קרליין השיקו את Bold Mascara – מסקרה בעלת מברשת ייחודית, שאמורה להעניק לריסים אורך ונפח.



מברשת הסיליקון של המסקרה הינה דקה יחסית ובעלת זיזים קצרים, מה שמאפשר להגיע עמה לכל ריס וריס בקלות.


לדברי החברה, המברשת מצויידת במעין "מגירה" פנימית האוגרת בתוכה כמות חומר נדיבה. אמנם את המגירה לא גיליתי, אבל אכן המברשת נושאת עמה חומר רב ורצוי לנגב אותה מעט על פי המיכל שלה, כדי להימנע מלכלוך מיותר על העפעף ומסביבו.

כבר מהמשיחה הראשונה של המסקרה על הריסים, ניתן להבחין באפקט שהיא מעניקה להם. אם כי, אני חייבת לציין שזו אינה המסקרה המתאימה למי שממהרת להתאפר ולצאת מהבית. בגלל המבנה הייחודי של המברשת והפורמולה הסמיכה שלה, הריסים נוטים להדבק אחד לשני ולכן יש להקפיד על הסירוק שלהם ורצוי לעשות זאת בתנועות סיבוביות ובצורה זיגזגית.

אבל אם אתן בעלות סבלנות, היא תשתלם לכן! כמו שניתן לראות בחלק העליון של התמונה שלהלן, הריסים הטבעיים שלי הינם דלילים ובהירים. את האפקט שהעניקה להם המסקרה ניתן לראות בבירור בחלק התחתון של התמונה.


אגב, מי ש"סובלת" מריסים ישרים מידי, יכול להיות שתאלץ להשתמש בנוסף גם במעגל ריסים, כדי לייעל ולקצר את התהליך. אמנם המסקרה של קרליין מעגלת את הריסים, אבל גם לשם כך תצטרכו להשקיע קצת יותר מאמץ.

חייבת לציין, שאני מאד אוהבת את הגוון השחור העמוק והמבריק של המסקרה. בנוסף, למרות שהמסקרה לא מתוארת כעמידה, היא שורדת יפה מאד במשך יום שלם מבלי להימרח כלל. היא אפילו הצליחה לשרוד דמעות בעקבות פרק מרגש במיוחד בסדרה "אבודים"...

את המסקרה Bold של קרליין ניתן להשיג ברשתות הפארם השונות במחיר של 60 ₪ בלבד.


*המסקרה התקבלה לסקירה.


2 תגובות:

  1. צריכה שיעור צילום ממך ומוטב שעה אחת קודם!!!
    גם אני אהבתי מאוד את BOLD שמחמיאה לריסי, אהבתי מאוד גם את העיצוב כגליל. משל קרליין - לנצח לה דיוה תהיה מספר אחד שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. שיעור צילום ממני? אם היית יודעת כמה תמונות אני מצלמת עד שיוצאת אחת נורמלית...
      גם אני אוהבת את המסקרה "לה דיוה" של קרליין. אגב, עכשיו הם הוציאו גוון חדש שלה,

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails