יום שבת, 14 ביוני 2014

ריטה אורה היא הפנים של הבושם החדש DKNY My NY

המעצבת דונה קארן חוגגת את הרוח של העיר ניו-יורק עם השקתו של הבושם החדש שלה - DKNY My NY והכרזה על הזמרת והשחקנית ריטה אורה כמובילת קמפיין הפרסום של הבושם.


אורה נבחרה על-ידי דונה קארן לתפקיד הפרזנטורית של הבושם בזכות האנרגיה שלה ואהבתה לעיר ניו-יורק. "אם ריטה לא יכולה למכור אותו, אז אני לא יודעת מי כן יכול. יש לך כאן אשה צעירה שמעודכנת בענייני העיר ניו יורק, אשה שחיה את זה מהבוקר עד הערב," מסבירה קארן. "אני חושבת שריטה נציגה נהדרת של DKNY. היא מלאת חיים, היא כל מה שכולם רוצים להרגיש – אנרגיה. לדעתי, היא פשוט חסרת גיל. היא כמו הארנב של אנרג'ייזר, שיכולה ללבוש כל דבר, החל מנעלי ריצה ועד לעקבי סטילטו גבוהים... אני אוהבת אותה גם כבנאדם."

ריטה אורה גאה מאד בתפקיד החדש שלה: "הניחוח בא להלל את העיר ניו יורק, שלא דומה לשום מקום אחר בעולם. אני אוהבת את הרעיון להיות חלק מקמפיין שלוכד את הרוח של ניו יורק ואת סיפוריהן של נשים שמגשימות את החלומות שלהן... דונה היא אשה מאד עוצמתית ובטוחה בעצמה. היא מצטיירת כחזקה מאד וזה מה שאני אוהבת בליין שלה. זהו ליין מאד בטוח ואנרגטי והוא פונה לנשים שלא פוחדות להביע את דעתן."

למרות שזהו הקמפיין הראשון שאורה עושה לבושם, תפקיד הפרנזטורית אינו זר לה לחלוטין. כזכור, היא משמשת כשגרירת יופי של מותג האיפור הבריטי RIMMEL והיא אף כיכבה בקמפייני אופנה שונים, ביניהם גם לליין התיקים של DKNY. הקמפיין בכיכובה לבושם החדש DKNY My NY יעלה כבר באוגוסט הקרוב והוא יכלול תחילה מודעות בכל מגזיני האופנה, יופי ולייפסטייל בעולם לצד קמפיין דיגיטלי, בעוד שהפרסומות בטלוויזיה יעלו בשלב מאוחר יותר.


אגב, הבושם החדש, שיהיה זמין בשלושה גדלים (30, 50 ו-100 מ"ל), מגיע בבקבוק בצורת לב עם פקק מעוצב בהשראת קו הרקיע של העיר ניו יורק, והוא כולל בתוכו תווים של גלבניום, פטל, פלפל ורוד, יסמין מצרי, שורש אירוס, פרסיה, פטצ'ולי, וניל טהור, מושק וענבר אפור.



אין תגובות:

פרסום תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails