יום שבת, 28 ביוני 2014

MAC x Prabal Gurung Holiday Collection (חגים 2014)

אתמול הכריזו ב-MAC על אחד משיתופי הפעולה העתידיים הכי מסקרנים של המותג: זה הולך להיות עם המעצב הצעיר והמבטיח פראבל גורונג (Prabal Gurung) וזה הולך לקרות בקולקציית החגים הקרובה של המותג, שתעלה על המדפים בסוף נובמבר 2014.


לעת עתה אין מידע כלשהו אודות הקולקציה, למעט העובדה שהפריטים בה יגיעו בוודאי באריזות מיוחדות והם יהיו מעט יקרים יותר מהמחירים שאנחנו מכירים בדרך-כלל (בארה"ב הם ינועו בין 20$ ל- 70$). אבל בהתחשב בכך שהמעצב כבר השיק קולקציית לקים מוצלחת מאד בשיתוף מותג הלקים האמריקאי סאלי הנסן (Sally Hansen) ובלוקים המדהימים והתוססים של הדוגמניות על מסלולי התצוגה שלו, נראה שאנו צפויים לקבל קולקציה נועזת וצבעונית במיוחד, כמו שאנחנו אוהבים.

זה המקום לציין, שהעיצובים של פראבל גורונג הפכו לשם נרדף להלבשה זוהרת ומודרנית, עם דגש על צורות פיסוליות. בין הלקוחות שלו ניתן למצוא סלבריטאיות כמו שרה ג'סיקה פרקר, ליידי גאגא, זואי סלדנה ואפילו גם הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה.

קולקציית החגים של MAC וגורונג תצא במהדורה מוגבלת כמובן והיא תעלה על המדפים בארה"ב כבר ב-26 בנובמבר 2014 ובחודש שלאחר מכן היא תופץ בשאר נקודות המכירה של המותג בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails