יום שבת, 21 ביוני 2014

Jimmy Choo משיק את הבושם הראשון שלו לגברים

ג'ימי צ'ו מרחיב את ליין הבשמים של המותג, עם בושם חדש לגברים הנושא את השם הפשוט Jimmy Choo Manכשלצידו התואר הרשמי והמכובד כבושם הראשון של המותג המיועד לגברים.



אחרי ההצלחה המסחררת שנחלו הבשמים בקטגוריה הנשית של המותג והשקת קולקציית נעליים גברית ב-2011, היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שתגיע הידיעה על השקתו של הניחוח הגברי הראשון של המותג.

"זהו ניחוח לגבר שיוצא עם האשה של ג'ימי צ'ו," מסביר פייר דניס, מנכ"ל המותג. "הוא בטוח בעצמו, חושני, הוא קשוח אבל עדיין רומנטי, והוא בן-הזוג המושלם לאשה של ג'ימי צ'ו, שהיא סקסית וחזקה. הוא נער שעשועים קוסמופוליטי ממייפייר" (שכונה יוקרתית מאד בלונדון).

הניחוח החדש מתואר כניחוח עצי, המהווה איזון בין אקסצנטרי לקלאסי, עם תווים עליונים של לבנדר, מלון דבש ותמצית מנדרינה, עלי אננס וגרניום בלב ובסיס של פצ'ולי וענבר עצי.

הבושם Jimmy Choo Man יעלה על המדפים במהלך אוגוסט 2014 – תחילה באנגליה ולאחר מכן ישווק ב-10,000 נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. הבושם יוצע בשני גדלים: 30 ו-100 מ"ל, יחד עם מוצרי משלימים כמו ג'ל רחצה, דאודורנט ואפטרשייב באלם בניחוח זהה.


אגב, מי שיככב בקמפיין הפרסום לבושם הוא לא אחר מאשר השחקן ההורס קיט הרינגטון (סנואו מ"משחקי הכס"), שנבחר במרץ האחרון גם לככב כפנים של קולקציית הבגדים והאקססוריז הגברית של המותג, הכוללת בין השאר נעלים (מן הסתם), תיקים ומשקפי שמש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails