יום חמישי, 26 ביוני 2014

Estée Lauder Perfectionist Youth-Infusing Makeup

אסתי לאודר תרחיב בקרוב את ליין המוצרים שלה עם מייקאפ חדש ומברשת חדשה.



Perfectionist Youth-Infusing Makeup, המייקאפ החדש של אסתי לאודר, מתואר כמייקאפ אנטי-אייג'ינג קליל עם טקסטורה דומה מאד למייקאפ Doublewear Light או ל- Invisible Fluid. הכיסוי שלו בינוני עד מלא והוא מספק יתרונות טיפוח לעור גם לטווח הרחוק יותר.

אגב, אם השם של המייקאפ מזכיר לכם מוצר מפורסם אחר של המותג - הסרום "פרפקציוניסט" (Perfectionist), זה בגלל שהפורמולה של שניהם מכילה את אותה הטכנולוגיה. טכנולוגיה זו מיועדת להפחית את מראה הקמטים והקמטוטים, להבהיר את העור ולהגביר את הזוהר הטבעי שלו. בנוסף, הפורמולה של המייקאפ נטולת שומן והיא מכילה חומצה היאלורונית, הדואגת לשמור על מאגר הלחות בעור, ו-25SPF להגנה מפני קרני השמש המזיקות.

לדברי החברה, תוצאות מבדקים שבוצעו העלו ש-93% מהנסייניות שהשתמשו במייקאפ החדש דיווחו שהעור שלהן נראה שונה באופן מיידי ואילו 87% מהן טענו שהוא נראה יותר צעיר וזוהר. אחרי 4 שבועות, 80% מהנסייניות הבחינו בהפחתה בקווים ובקמטוטים והרגישו שהעור שלהן מלוחח יותר.

Perfectionist Youth-Infusing Makeup של אסתי לאודר עתיד לעלות על המדפים במהלך ספטמבר 2014 והוא מוצע בלא פחות מ-21 גוונים שונים:
·         Amber Honey
·         Cashew
·         Cool Bone
·         Dawn
·         Desert Beige
·         Fresco
·         Honey Bronze
·         Ivory Beige
·         Ivory Nude
·         Pebble
·         Pure Beige
·         Rattan
·         Rich Caramel
·         Rich Chestnut
·         Rich Cocoa
·         Sand
·         Sandalwood
·         Shell Beige
·         Softan
·         Spiced Sand
·         Tawny


יחד עם המייקאפ החדש מציג המותג גם מברשת חדשה - Sculpting Foundation Brush, העשויה מתערובת מיוחדת של סיבים טבעיים וסינתטיים והיא בעלת חיתוך לא שגרתי, החובק את צורת הפנים ועוקב אחרי קווי המיתאר שלהם.


תגובה 1:

  1. צפי עליה ארצה? את הפרפקציוניס אני מאוד מחבבת אז יש פה ציפיה רבה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails