יום ראשון, 15 ביוני 2014

לראשונה: מוצרי הטיפוח של MORAZ יופצו גם בארה"ב

חברת מוצרי הטיפוח הישראלי "מורז צמחי מרפא", המתמחה במתן מענה לבעיות עור שונות, כמו גם הגנה והזנה של העור, תשווק מעתה את מוצריה גם בשוק האמריקאי.



"לאחר הצלחה רבה בשווקים צרכניים שונים ברחבי העולם, אנו שמחים לעשות צעד גדול קדימה ולהפוך את המוצרים שלנו לזמינים גם ללקוחות בכל רחבי ארצות הברית," אמר יניב שפירא, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות בחברה. "עכשיו, יותר מתמיד, לאנשים אכפת מאד מסוג המוצרים שהם משתמשים בהם על עורם, ויש לכך סיבה טובה. אנו מספקים ליין איתן של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה שהם טבעיים, בטוחים ויעילים באמת."

מורז משתמשים ב-15 צמחים ישראלים מקומיים בקו המוצרים שלהם, כשהעיקרי שבהם הינו צמח הפוליגונום (ארכובית הציפורים), הגדל בגליל בשיטות מסורתיות ואורגניות, כאשר החברה משתמשת בתהליך ייצור ייחודי על-מנת למנף את הכח הטבעי שלו בצורה היעילה ביותר. לדברי החברה, לפוליגונום יש תכונות ביוכימיות אידיאליות, הוא עשיר בויטמינים, חומצות טבעיות ומרכיבים אורגניים שונים.

צמח הפוליגונום

בין המוצרים שמציעה החברה ואשר יופצו מעתה גם בארה"ב, ניתן למצוא מוצרים לטיפול בכפות ידיים ורגליים יבשות, פצעים, כוויות, שלפוחיות, עקיצות יתושים, אדמומיות, שפתיים סדוקות, אקנה, פטריות, הגנה מהשמש ועוד. חשוב לציין, שהמוצרים של החברה מומלצים במיוחד לבעלי עור רגיש, מגורה ופגום.


אגב, לאחרונה השיקה החברה ליין מוצרים חדש הכולל מוצרי טיפוח לנשים בהריון ותינוקות. ליין המוצרים לנשים בהריון מסייע לשקם ולהזין את העור בזמן ההריון וגם לאחר הלידה, משפר את גמישות העור ומרפא עור פגום. הסדרה כוללת 5 מוצרים: ג'ל פוליגונום לפטמות, קרם פוליגונום לגוף, קרם פוליגונום להבהרת כתמי עור, קרם פוליגונום לכפות הרגליים וקרם פוליגונום למניעת סימני מתיחה. בסדרת התינוקות ניתן למצוא שמפו, סבון ללא סבון וקרם למניעת תפרחת חיתולים.


את מוצרי 'מורז צמחי מרפא' ניתן להשיג בארץ ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים:  www.moraz.co.il


תגובה 1:

  1. האם אתה מחפש חיתול פריחה? אנחנו עובדים על זה ואנחנו יכולים לעזור לך על זה ומזמינים אתכם לבקר באתר שלנו. תודה על פרסום נחמד מאוד ......

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails