יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

קרלי קלוס - הפנים החדשות של הבושם Chanel Coco Noir

אחרי שצעדה מספר פעמים בתצוגות האופנה של "שאנל", הדוגמנית האמריקאית קרלי קלוס מקבלת את קמפיין הפרסום הראשון שלה עבור המותג הצרפתי היוקרתי. קלוס מככבת בקמפיין הפרסום החדש לבושם "קוקו נואר" של שאנל, שצולם על-ידי סולבה סונדסבו וכולל כיאה אימג'ים באווירה אפלולית, מסתורית וחושנית.



בתמונות נראה הפרופיל המוצלל של קלוס לצד הבקבוק של הבושם Coco Noir. הכוונה כאן, היא להציג בפשטות את המאפיינים הבסיסיים של הניחוח: אינטנסיבי וחזק אבל גם רומנטי, כשהאור והחושך מעניקים לו את האלגנטיות והקסם הבלעדיים, כמו שרק שאנל מצליחים להשיג עם היצירות שלהם.


קלוס בת ה-22, שהתפרסמה בעיקר כאחת מה'מלאכיות' של ויקטוריה'ס סיקרט, מצטרפת בתפקידה החדש לשורה של כוכבות כמו קיירה נייטלי, קתרין דנב, ניקול קידמן, אודרי טוטו וגיז'ל בונדשיין, שהשאילו את פניהן לבשמים שונים של המותג הצרפתי. אמנם זו הפעם הראשונה שקלוס מופיעה כ"פנים" של הבושם של שאנל, אבל יש לה כבר ניסיון עשיר בתפקיד זה בקמפיינים שעשתה בעבר למארק ג'ייקובס, דיור, ג'וסי קוטור ואחרים.

הבושם "קוקו נואר" הושק לראשונה כאו דה פרפיום בשנת 2012 – הבושם השלישי של המותג, הכולל זה מכבר את "קוקו" מ- 1984 ו"קוקו מדמואזל" מ-2001.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails