יום שני, 18 באוגוסט 2014

Rihanna Rogue Man Fragrance

ריהאנה לא מסתפקת ביצירת בשמי נשים. כעת היא דואגת גם לגברים שבחבורה ובספטמבר הקרוב היא תשיק לעולם את הניחוח החדש שלה עבורם - Rogue Man by Rihanna.



את הידיעה אודות הניחוח הגברי החדש הפיצה רירי באמצעות חשבון הטוויטר שלה: "סוף סוף!!! #ROGUE for MEN יהיה כאן בספטמבר!!! חיכיתי שנים לרגע הזה!!" האמת? אם לשפוט לפי התספורת של ריהאנה, עם הצד המגולח (בתמונה למעלה), נראה שאכן התמונות צולמו לפני כמה שנים, בערך בזמן שהשיקה את הגרסה הנשית של הניחוח.

עוד היא הוסיפה: "גברות!!! בספטמבר הזה תתעוררו לצד הגברים שלכן שמריחים ככה!!! זה יגרום לכן לגנוב את החולצה שלו #ROGUEMAN". כדי להבין למה היא מתכוונת, היא צרפה 2 תמונות מתוך הקמפיין שילווה את הניחוח. בתמונות מופיעה ריהאנה לצד הדוגמן ההורס (והמאד מקועקע) דניאל נס בפוזות חושניות ולוהטות.



Rogue Man by Rihanna הינו ניחוח פירותי אוריינטלי והוא כולל בתוכו, בין השאר, תווים של פלפל שחור, רוזמרין, קלמנטינה, ברגמוט, יסמין, ארז, סחלב וניל, מושק ואלגום (סנדלווד). הבושם מגיע בבקבוק נמוך ורחב (לעומת הגרסה הנשית שלו).

בחברת Parlux, המחזיקה ברשיונות בשמי ריהאנה, אמנם לא בטוחים אם מודעות הפרסום הן אלו שיגרמו לנשים לקנות לגברים שלהן את הבושם - בתקווה אולי להפוך אותם לגבר שמופיע במודעה (ב-ס-דררר), אבל הם בהחלט מאמינים בניחוח עצמו: "הבקבוק הראשון אולי יירכש בגלל ההערצה לריהאנה, אבל הבקבוק השני יירכש בגלל שהריח באמת נפלא", כך טוען דונלד לופטוס, נשיא החברה.

הניחוח החדש מצטרף לארבעת בשמי הנשים שהשיקה הזמרת עד כה: Rogue by Rihanna, Nude, Rebelle ו- Reb'l Fleur.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails