יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

OFRA COSMETICS Summer Fever Collection (קיץ 2014)

מותג האיפור המקצועי מארה"ב, OFRA Cosmetics USA, השיק לאחרונה בישראל את Summer Fever - קולקציית הקיץ שלו לשנת 2014, הכוללת מיגוון רחב של מרקמים עמידים בתנאי חום ולחות ושלל גוונים אקזוטיים על רקע עור שזוף וזוהר.


במרכז הקולקציה 3 סמקים/ברונזרים, שיוצרו בטכנולוגיית ה- Liquid Baked. טכנולוגיה זו הופכת נוזל לאבקה מוצקה ודחוסה באמצעות שיטת אפייה מיוחדת ומהירה, בתנאי חום ולחץ גבוהים מאד. בשיטה זו, נמנעת פגיעה באיכות הפיגמנטים המצויים במוצר, כך שהגוון המקורי נשמר נותר טהור ואינטנסיבי.

בנוסף, כל אחד משלושת הסמקים/ברונזרים משלב בתוכו מספר מרקמים (מאט/שימר) וגוונים שונים, שניתן להשתמש בכל אחד מהם בנפרד או לשלב את כולם יחדיו לגוון אחד חדש. אגב, למרות שהמוצרים הללו מקוטלגים כברונזרים/סמקים, הם לגמרי ורסטיליים - בגלל שילוב המרקמים והגוונים שבתוכם ניתן בהחלט להשתמש בם גם כצלליות ו/או היילייטרים. כך או כך, המרקם הרך נוח מאד להנחה ומאפשר טשטוש וערבוב בצורה קלה. אמנם הפיגמנט עז ורווי מאד, אבל חלק מהגוונים עדינים יותר וחלקם חזקים יותר- מה שמאפשר משחק מושלם ביניהם ויצירת מראה מושלם.

סומק/ברונזר מוזאיקת פסיפס-Roman רומנס תלת מימדי (מחיר: 238 ₪) – מוצר המשלב 5 גוונים טבעיים שונים: בז' (1), ורוד (2), חום אפרסקי (3), חום סגלגל (4) וחום כהה (5).  כפי שניתן לראות בתמונה, לכל אחד מהגוונים רמת אינטנסיביות שונה, אבל כולם יחדיו יוצרים גוון שזוף עמוק ומראה בריא.



למרות שהעברת המברשת על המוצר מותירה עליו "נשורת" פודרתית, המבנה והעיצוב שלו לא נהרס. מספיק פשוט לנשוף עליו קלות והמוצר חוזר למצבו המושלם הקודם, כשהגבולות הברורים בין גוון לגוון נשארים כשהיו.

ברונזר חימר-Pyramid (פירמידה מצרית) תלת מימדי (מחיר: 238 ₪) – מוצר מהמם ביופיו, המשלב 3 גווני חימר: חום כהה (1), חום כתמתם (2) וחום מוזהב (3), לצד גוון שמפניה שימרי במיוחד (4). גם כאן ניתן כמובן להשתמש בכל גוון בנפרד, אבל שילוב של כל הגוונים יחדיו מעניק מראה שזוף זוהר ומקסים. לקבלת מראה זוהר יותר, ניתן להדגיש נקודות אור בפנים באמצעות הגוון השימרי שבפלטה.



פרט נוסף ראוי לציון הוא, שהאריזה של הברונזר מסתירה תחתיה מראה וגם תא קטן שמסוגל אפילו לאכלס מברשת קטנה שטוחה.


סומק מוזאיקת פסים מפיצת אור (מחיר: 198 ₪) – סומק ייחודי המורכב מ-4 פסים בגוונים שונים, שבכל אחד מהם ניתן להשתמש בנפרד, אבל כולם יחדיו מעניקים ללחיים גוון עדין וזוהר, המאיר את כל הפנים. הסומק מוצע ב-3 גוונים שונים: אילומינייטינג (בתמונה שלהלן באמצע), קורל (בתמונה שלהלן מימין) וטרהקוטה שכל אחד בפני עצמו משלב 4 צבעים שונים.

צילום מתוך האינסטגרם של OFRA

אגב, לצד סמקי מוזאיקת הפסים, מציעה קולקציית הקיץ של המותג גם 2 גוונים חדשים בסדרת הסמקים ה"רגילים" של המותג (מחיר: 188 ₪): Peachy Paradise (אפרסק) ו- Paradise Pink (ורוד).

צילום מתוך האינסטגרם של OFRA

עוד בקולקציה:

סדרת השפתונים הנוזליים העמידים של המותג – Long Lasting Liquid Lipstick (מחיר: 104 ₪), הורחבה ב-5 גוונים קיציים מושלמים עשירים בפיגמנט ובעלי גימור פודרתי:
·         Altantic city - אדום בוהק
·         Surfers Paradise - כתום זוהר
·         Plam Beach - ורוד סגו מג'נטה
·         Dytona Beach - כתום אפרסק
·         Angels – ורוד טבעי

צילום מתוך האינסטגרם של OFRA

על-פי החברה, לשפתונים יכולת עמידות של עד 12 שעות, אך הודות לקומפלקס לחויות המצוי בפורמולה שלהם, השפתיים נותרות רכות ללא היובש המאפיין שפתונים עמידים דומים.

לצד השפתונים מוצעים Beautiful Lipliners (מחיר: 57 ₪) - עפרונות שפתיים בעלי פורמולה חדשה ועמידה במיוחד, ב-5 גוונים קיציים וטרנדים:
·         Silk
·         Glacier Pink 
·         Cherich
·         Maya
·         Orchid


Glacier Pink

בין המוצרים העמידים שמציע המותג OFRA בקולקציית הקיץ שלו ובכלל ניתן למצוא גם את Semi-Permanent waterproof EyeBrow gel – ג'ל לגבות (מחיר: 128 ₪) בעל פורמולה עמידה במים ובזיעה. הג'ל מוצע ב-5 גוונים שונים, בהתאם לגווני השיער השונים:
·         Light Brown – חום בהיר
·         Dark Brown – חום כהה
·         Auburn – אדמוני
·         Kahki – חאקי ירקרק
·         Charcoal – שחור פחם

שלושה מהם נמצאים במזוודת האיפור שלי באופן קבוע.



מאחר והגבות מהוות את המסגרת לפנים ולעיניים בפרט, אני אוהבת להעניק להן מראה מלא ואחיד. השימוש בג'ל צריך להיעשות בזהירות מירבית, מכיוון שהוא מתקבע במהירות גבוהה יחסית. לצורך כך, כדאי להשתמש במעט מאד חומר. אני מעדיפה להוציא קצת חומר על גב כף היד, לטבול בו בזהירות את המברשת, לנקות ממנה עודפים ואז להתחיל לשרטט את הגבה בתנועות משיחה קצרות – ממש כאילו משרטטים את שערות הגבה. בצורה כזו, המראה שמתקבל נראה טבעי לחלוטין.

בסרטון שלהלן ניתן לראות כיצד עושה זו עפרה גייטו, הבעלים והמייסדת של המותג, שהיה לי העונג לפגוש באופן אישי בשנה שעברה, במהלך ה-Makeup Show בניו יורק:



את שרטוט הגבה רצוי לעשות באמצעות מברשת זוויתית. בחברה ממליצים על שימוש במברשת מס' 04 של מיקלה (מחיר: 88 ₪).


עוד ראוי לציין, כי מלבד המראה המפוסל המושלם שמקבלת הגבה, פורמולת הג'ל מצליחה גם לקבע שיער סורר והגבה נשארת מסודרת לאורך כל היום.

למרות יתרון העמידות שיש לג'ל הגבות על פני עפרון גבות או צללית, יש לקחת בחשבון שההסרה שלו עלולה להיות קצת יותר מאתגרת ולצורך כך יש להצטייד במסיר איפור המיועד במיוחד לאיפור עמיד.

אגב, מבדיקת פירוט הרכיבים שעל-גבי אריזת הג'ל לגבות ניתן להבחין כי הפורמולה זהה לחלוטין לזו של אייליינר ג'ל של המותג. לפיכך, נראה כי לא מן הנמנע להשתמש במוצר גם כאייליינר או כתוחם בקו הריסים.


את המוצרים של OFRA Cosmetics ניתן להשיג בבתי הספר המובילים ללימודי איפור ברחבי הארץ, ובקרב מאפרים מקצועיים, קוסמטיקאיות ומכוני ספא. לבירור נקודת מכירה קרובה למקום מגוריכם, ניתן ליצור קשר עם היבואן הבלעדי בישראל: מיקיילה ביוטי בע"מ 1-700-706-646 או באתר החברה.

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. את המותג הנפלא גיליתי מאוחר בחיי אבל החיבור טבעי בשל המגוון ואיכות המוצרים. השפתון הנוזלי - מושלם עבורי

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails