יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

Illamasqua Once Collection (סתיו 2014)

קולקציית הסתיו של מותג האיפור הבריטי אילמסקה נוצרה בהשראת מה שהיה פעם, במאה ה-18, או אם תרצו בהשראת התקופה הרומנטית, והיא מלווה, כרגיל, באימג'ים מהממים ביותר. הקולקציה מציגה לוק רך וטבעי עם דגש על לחיים מודגשות.



"Once הוא היופי של המבריק, הנשחק והמלומד. פלטה בהשראת הנקודה העדינה והמעודנת בה הפרח מתחיל לנבול והופך להיות באופן בלתי אפשרי יפה בהדרדרות המורכבת שלו. בשילוב עם העושר העדין של השכבות הזהובות דהויות, המגלות את עצמן ככל שאתה בוחש ומחפש. זהו רגע זוהר, שירה חיה ומוארת בתוך מזרן קש של רקבון וניוון" – אלכס בוקס, המנהלת הקריאטיבית של אילמסקה


בקולקציה:

Illamasqua Vintage Metallix Cream Eyeshadows – צלליות קרמיות בעלות מרקם דמוי מוס הנמסות אל תוך העור ברגע שהן באות במגע איתו. הגימור שלהן הוא משהו שבין נוזל מטאלי וקרם עם שימר עדין. בקולקציה שלושה גוונים מקסימים:

·         Courier – ניוד ורדרד
·         Bibelot – ירוק מוזהב מחוספס
·         Embellish – חום קקאו עשיר




Illamasqua Powder Blush – סומק עשיר בפיגמנט, שניתן באמצעותו להדגיש את הלחיים במיגוון אפשרויות, החל מהמראה העדין ועד לזה האינטנסיבי מאד.

·         Nude Pink – ורוד רך


Illamasqua Sheer Lip Gloss – ליפגלוס המוצע בשני גוונים:

·         Exquisite – ניוד ורדרד
·         Opulent – בז' מוזהב


Illamasqua Nail Varnish – לק:

·         Melange – ירוק טורקיז עם נצנצים בזהב עתיק


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים באנגליה ובארה"ב לקראת סוף החודש. לצערי, מוצרי המותג לא נמכרים אצלינו בארץ, אבל ניתן להזמינם מאתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails