יום שישי, 8 באוגוסט 2014

YSL Fusion Ink Foundation

איב סאן לורן משיקים את Fusion Ink Foundation (או בצרפתית "Le Teint Encre de Peau") - מייקאפ חדש המיועד ליצור גימור קליל, מאט ומושלם לעור הפנים, שמחזיק לא פחות מ- 24 שעות!


המייקאפ החדש נוצר בהשראת אמנות הקליגרפיה ומבנה הדיו, לאחר 7 שנות מחקר וניסוי בראשותו של לויד סימונדס, המנהל הקריאטיבי של המותג. בחברה מתארים אותו כך (בתרגום חופשי שלי): "מרגיש כמו נוצה, נלבש כמו דיו. לא עוד פשרות יותר. 24 שעות של גימור מושלם מאט-רך ונוחות. הפורמולה העדינה כדיו הבלעדית שלנו משכללת את העור אך עדיין מרגישה קלילה לאורך כל היום. ללא מראה קמחי או כבד. להרגיש את ההבדל בכל יום של שלמות וחופשיות."



הפורמולה של ה- Fusion Ink בנויה על ליפופיל פעיל (רכיב סופח שומן) חדשני שהינו, תאמינו או לא, מרכיב אשר שימש לראשונה כדי ללכוד חלקיקי אבק בחלל החיצון. הודות לטקסטורת פני השטח שלו, המזכירה מבנה של חלת דבש, יכול הליפופיל הפעיל ללכוד סבום עד פי ארבע ממשקלו, באופן המסייע לשלוט על הברק השומני בעור. בנוסף, מכילה הפורמולה מרכיבים הידרופיליים (סופחי זיעה), מרכיבי לחות ושמנים נדיפים, על-מנת להבטיח כי העור יישאר יפה ורך ללא תלות בזמן ה"לבישה" הארוך שלו ובתנאי החום והלחות הסביבתיים.


כאמור, המייקאפ החדש מספק רמה יוצאת דופן של כיסוי מושלם ועמיד למשך 24 שעות, מבלי לאבד את המרקם הקליל והנוח שלו. יש לציין, כי הכיסוי שלו ניתן לבניה עד לכיסוי מלא, באופן המסתיר בקלות את כל הפגמים והליקויים הקיימים בעור.

אגב, המייקאפ מצוייד באפליקטור מיוחד, המעוצב כקצה של נוצת דיו.


Fusion Ink Foundation של איב סאן לורן מוצע ב-21 גוונים שונים, המחולקים ל-3 קבוצות עיקריות: גוונים נייטרלים, גוונים קרים וגוונים חמים.

NEUTRAL/ Beige (נייטרלי/בז'):
·         B 10 Porcelain
·         B 20 Ivory
·         B 30 Almond
·         B 40 Sand
·         B 50 Honey
·         B 60 Amber
·         B 65 Toffee
·         B 70 Mocha

COOL/ Rosy Beige (קר/ בז' ורדרד):
·         BR 20 Cool Ivory
·         BR 30 Cool Almond
·         BR 40 Cool Sand
·         BR 50 Cool Honey

WARM/ Beige doré (חם/ בז' מוזהב):
·         BD 10 Warm Porcelain
·         BD 15 Warm Buff
·         BD 20 Warm Ivory
·         BD 40 Warm Sand
·         BD 45 Warm Bisque
·         BD 50 Warm Honey
·         BD 55 Warm Praline
·         BD 60 Warm Amber
·         BD 65 Warm Toffe

המוצר יעלה על המדפים ברחבי העולם ב-20 לאוגוסט 2014, אם כי בארה"ב הוא כבר הושק במספר נקודות בחודש שעבר. אלינו, מן הסתם, הוא יגיע קצת מאוחר יותר, אבל נראה שיהיה שווה לחכות! ככה לפחות חושבות יותר מ-12,000 צרכניות שהכניסו את שמן לרשימות ההמתנה למוצר...

אה, ואם זה לא היה מובן כבר מתמונת הפרומו בראשית הפוסט, אז הדוגמנית קארה דלווין היא הפנים של הקמפיין למייקאפ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails