יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

קנדל ג'נר היא הפנים החדשות של אסתי לאודר

אחרי מסלול קריירה מטורף של כוכבת ריאליטי, דוגמנית מסלול, מעצבת אופנה, מנחת טלוויזיה וסופרת, היה זה אך עניין של זמן עד שקנדל ג'נר בת ה-19 תקבל קמפיין יופי ענק: קנדל, האחות הצעירה לבית משפחת קרדשיאן, היא מעתה גם הפנים החדשות של ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר.


זה כבר כחודש וחצי שהיא נאלצה לשמור בסוד את הידיעה המרעישה על תפקידה החדש. אבל אתמול (שבת) סוף-סוף היא כבר חלקה את הבשורה עם מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם: "אני סופר נרגשת להכריז שאני הפנים החדשות של אסתי לאודר! אני עדיין לא מאמינה לכך בעצמי!"


הצצה מהירה לחשבון האינסטגרם שלה מספקת את כל הראיות לכך, שהיא דרוכה ומוכנה לתפקידה החדש. כשזה נוגע ליופי עוצר נשימה, לקנדל יש את כל מה שצריך: עור זוהר, גבות זוויתיות, שיער מדהים, עיני שקד רחבות ושפתיים תפוחות. היא פשוט בד קנבס מושלם עבור מוצרי האיפור של המותג. תוסיפו לכך את השליטה המיומנת שלה בצילומי סלפי והרי לכם שגרירה נפלאה, שתצליח בקלות לסחוף לגיונות של חסידים נאמנים אחריה.

בידיעה ששוחררה לעיתונות אומרת קנדל: "זה באמת מרגיש כמו חלום לייצג מותג יופי אייקוני כזה – זה כבוד מדהים ומאד מחמיא... נודע לי על כך כשהייתי מאחורי הקלעים בשבוע האופנה בפריז, וכל הזמן הזה הייתי צריכה לשמור את הידיעה בסודי סודות. אני כל-כך נרגשת לחלוק אותה כעת ולהיות חלק מאסתי לאודר."

גם בחברה נרגשים מאד משגרירת היופי החדשה שלהם ומסבירים את הבחירה בה כמי שמהווה גשר בין העולמות של אופנה עילית, בידור ומדיה חברתית. "היא ה'אינסט-גירל' האולטימטיבית ואנו שמחים למנף את הדמות שלה, הקול, האנרגיה והיכולת יוצאת הדופן שלה להציג במדיה החברתית את אסתי לאודר למיליוני נשים צעירות ברחבי העולם."


לכבוד השגרירה החדשה פרסם המותג באתר שלו סרטון בו קנדל מסבירה כיצד התחילה ההתעניינות שלה במוצרי איפור, עוד כשהיתה ילדה קטנה: "בפעם הראשונה בה השתמשתי באיפור הייתי ילדה קטנה ואמא שלי צילמה אותי", היא מספרת על רקע קטע מסרטון ישן שצילמה אמא שלה, קריס ג'נר, ובו היא גם שואלת אותה "האם התאפרת לגמרי בעצמך?"



כחלק מתפקידה כשגרירת היופי של אסתי לאודר, תופיע קנדל בפרסומות בטלוויזיה ובעיתונות ותיקח חלק פעיל מאד ביצירת תוכן במדיה החברתית של אסתי לאודר, כמו גם שלה. את הקמפיין הראשון שלה עבור המותג יצלם מיקאיל ג'נסון, צלם האופנה המפורסם, כשלצידה יופיעו גם שגרירות המותג הוותיקות יותר קרולין מרפי וג'ואן סמולס. "להיזכר בעבר, כשהייתי ילדה קטנה שחיטטה במגירת האיפור של אמא שלה ושיחקה במוצרי אסתי לאודר, ואז לחזור להווה כחלק מהמשפחה הזו, שהיא כל כך גדולה ומדהימה... זה משהו שלא באמת ציפיתי שיקרה כל כך מהר. זה פשוט מטורף. אני פשוט מרגישה כל כך מבורכת."

אם צעידה על מסלולי האופנה של מילאנו, פריז וניו יורק עבור מותגים כמו ג'יבנשי ודולצ'ה וגבאנה לא הספיקו כדי להעניק לקריירה שלה את החותמת הסופית כדוגמנית מצליחה ומאד מבוקשת, תהיו בטוחים שכעת תפקידה החדש כשגרירת היופי של ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר יעשה זאת עבורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails