יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

Revlon Boho Chic collection (סתיו/חורף 2014)

קולקציית סתיו/חורף 2014 של רבלון מחזירה אותו לתקופת שנות ה-60 והסגנון ההיפי, אבל עם טעם מחודש של אלגנטיות ותיחכום. כדי ליצור יותר סינרגיה עם טרנד האיפור הזה, עיצבה גוצ'י ווסטמן, המנהלת האמנותית של רבלון, קולקציה בוהו-שיקית אולטרה נשית ומתוחכמת, המשלבת הרמוניה מלאה של צבעים בהירים עם הבזקים פתאומיים של צבעים עזים.


"דימיינתי אשה צרפתיה בוהמית, תוססת ומלאת תשוקה, שאוהבת לאבזר את עצמה בתכשיטים וטורבנים. היא קצת אקסצנטרית, אבל גם סופר שיקית ושובבה", מסבירה ווסטמן את ההשראה שלה לקולקציה. התוצאה: עיניים מהפנטות בטווח גוונים של ירוק עד כחול ים כהה, שפתיים סופר חושניות ונשיות בגוונים של אדום וארגמן וציפורניים צבועות בגוונים של סגול וכחול מחשמל.


מאחורי הקלעים בצילומי הקמפיין: ווסטמן (מימין) ואוליביה ווילד, שגרירת היופי של רבלון

בקולקציה:

Lipstick Colorstay Ultimate Suede – שפתון קולורסטיי מסדרת אולטימט סווד, המבטיח עמידות לאורך כל היום תוך כדי שמירה על שפתיים לחותיות במשך שעות, הודות לפורמולה המכילה רכיבים כמו חמאת שיאה, ויטמין E ואלוורה. השפתון מוצע בגוונים:
·        Boho Chic – אדום
·        Wardrobe – סגול ארגמני
·        Ready to Wear – ורוד ברבי
·        Stylist – אדום ורדרד


Revlon ColorStay Lip Liner – עפרון שפתיים רך במרקם סופר קרמי שנמרח בקלות על השפתיים. העפרון מוצע בשני גוונים ורוד פוקסיה וורוד בהיר.

Powder Blush – סומק בעל גימור אולטרה קל ומשיי למראה טבעי, שנמשך לאורך כל היום. מוצע בגוון Sultry Sienna – ורוד רענן.


Photoready Primer + Shadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת פריימר לעיניים, שלוש צלליות פיגמנטיות וטופ-קוט מנצנץ להוספת דרמה. הפלטה מוצעת בגוון Ecletic, הכולל צלליות בגוונים ירוק בהיר, אפור כהה וכחול כהה.


PhotoReady 3D Volume Mascara – מסקרה המעניקה נפח דרמטי מיידי לריסים. בעלת הרכב חדשני של שעוות, המבטיחה יישום מדוייק שמלווה בנפח וברק ללא גושים וללא פירורים, ואפליקטור בעל קצה המגיע לכל ריס וריס.


Nail Polish Nail Enamel – לק עשיר בנצנצים. מוצע בשלושה גוונים:
·        Edgy – סגול כהה גליטרי
·        Artsy – כחול מחשמל
·        Bohemian ירוק טווסי מבריק



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails