יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

La Prairie Cellular Radiance Night Cream - להתעורר לזריחה עם עור זוהר

מאז ימי קדם שימש הזהב כדי לרפא ולהציל חיי אדם. השימוש בזהב ברפואה המודרנית החל סביב 1890, כאשר הבקטריולוג הגרמני רוברט קוך גילה שתרכובות שנעשו עם זהב עיכבו את התרבותו של החיידק שגרם למחלת השחפת. מאז, השימושים הרפואיים בזהב קולואידי התרחבו מאד והוא משמש כיום לתיקון כלי דם פגומים, עצבים ורקמות כמו גם לטיפול במספר סוגי סרטן (לא עלינו!).



גם בתחום הטיפוח משמש הזהב כרכיב אנטי-אייג'ינג ידוע. למעשה, כבר לפני כ-5000 שנה קליאופטרה נהגה ללכת לישון כשעל פניה משוחה מסיכת זהב כדי לשפר את גמישות העור שלה ולשמר את הזוהר הטבעי שלו. בנוסף להיותו רכיב נוגד חימצון ותכונתו החזקה כאנטי-מיקרוביאלי, הזהב זוכה לשבחים גם על יכולתו להדוף נזקי UV, להדק עור רפוי ולטשטש אי-אחידות בגוון שלו. אגב, יש המאמינים שיש ביכולתו גם להאט את פירוק האלסטין, לשמור על עור מוצק ומתוח, להאיץ את מחזוריות הדם, לסלק רעלים מהגוף ולזרז תיקון רקמות.

במעבדות מותג הקוסמטיקה היוקרתי la prairie ("לה פררי") השכילו להבין זה מכבר את יתרונותיו המופלאים של הזהב הטהור ושילבו אותו, יחד עם רכיבים נדירים אחרים, בסדרת הרדיאנס המדהימה של המותג, הכוללת קרם יום, קרם עיניים וסרום. כעת מצטרף לסדרה גם La Prairie Cellular Radiance Night Cream - קרם לילה חדש, המיועד להעניק טיפול אינטנסיבי לעור הפנים תוך כדי הלילה והשינה, באופן שיוסיף לו לחות, ילטש את מרקמו, יאחד את הגוון שלו וישחזר את זוהר נעוריו.


קרם הלילה החדש של "לה פררי", למעשה, מזרז את תהליך ההתחדשות הטבעית של העור והוא עושה זאת באמצעות תערובת חומצות של קפרואית טטרפפטיד-3, טריפפטיד 1 ותמצית ים פראית יחד עם חומצה היאלרונית, הזהה לזו הקיימת באופן טבעי בעור. תערובת ייחודית זו מסייעת לייצוב שכבות העור ולמיצוק שלו על-ידי לכידת החלבונים שבו, סיוע בייצור סיבי קולגן ואלסטין ושיפור מאגר הלחות. בנוסף, מכיל הקרם תמצית פפאיה לקילוף עדין של העור, מיקה וקריסטלים נוזליים לשיפור הגוון שלו ואפקט הזוהר המוגבר, תערובת של חמישה סרמידים לחידוש מאגרי השומן והפחתת עור קשקשי ומחוספס, וכן תמצית שיבולת שועל וויטמין C להמרצת מערכת ההגנה הטבעית על תאי העור והגנה מקרני UVB. בחברה מבטיחים, כי כבר מהשימוש הראשוני בקרם מרגישים כי העור הופך להיות גמיש יותר ועשיר בלחות ועם היקיצה בבוקר הוא יראה זוהר ובהיר יותר מתמיד.

נשים המשתוקקות לעור עם זוהר נעורים יוכלו להשיג את La Prairie Cellular Radiance Night Cream בנקודות המכירה של לה פררי ברשתות: אפריל, המשביר החדש לצרכן, סופר-פארם, ניו-פארם ובפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים בארץ, תמורת סך של 3,850 ₪ ל-50 מ"ל.

*הפוסט נכתב במקור עבור פורטל היופי Bbeauty


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails