יום שלישי, 11 בנובמבר 2014

Clinique מרחיבה את סדרת ה-Repairwear

בינואר הקרוב יצטרפו שני מוצרי חדשים לפורטפוליו מוצרי האנטי-אייג'ינג של קליניק: Sculpting Night Cream (קרם לילה) ו- Repairwear Anti-Gravity Eye Cream (קרם עיניים). שני המוצרים שייכים לסדרת ה- Repairwear המהוללת, המציעה שורה של פתרונות לבעיות עור שונות.



מוצרי סדרת Repairwear מתוארים לעיתים קרובות כ"הזדמנות שנייה לכל עור". המוצרים בסדרה יוצרו בשימת לב מיוחדת על-מנת לתקן את השפעות נזקי השמש על העור ולשפר את מצבו הבריאותי בכלל, תוך שיפור מרקמו ושיחזור זוהר הנעורים שלו. כעת, כאמור, מצטרפים לסדרה שני מוצרים חדשים:


Repairwear Sculpting Night Cream הינו קרם מפסל חדש, שאמור לתמוך בפעילות ההבראה העצמאית של העור בזמן שאנחנו ישנים. הקרם בעל המרקם דמוי ג'ל נספג במהירות בעור מבלי להשאיר תחושה שמנונית, מה שהופך אותו לאידיאלי גם עבור סוג עור מעורב ושמן. לדברי החברה, הקרם מבטיח להעניק לעור מראה מוצק ומורם יותר, במיוחד לאורך קו הלסת והלחיים. זאת באמצעות עידוד וחיזוק יצור הקולגן הטבעי בעור - מה שגורם לעור להפוך לחלק ומוצק יותר.


בנוסף לקרם הלילה משיקים בקליניק גם את Repairwear Anti-Gravity Eye Cream – קרם המיועד לאיזור העדין שסביב העיניים. הקרם מתואר כפתרון עתיר בלחות, המסייע להרים ולמצק את העור תחת העיניים, הוא מפחית את מראה הקווים והקמטוטים, יוצר תחושה של ריפוד, מבהיר את גוון העור ומשחזר את הזוהר שלו.

כאמור, שני המוצרים יעלו על המדפים ברחבי העולם במהלך ינואר 2015.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails