יום שישי, 21 בנובמבר 2014

MAC x Giambattista Valli Lipsticks Collection (קיץ 2015)

מותג האיפור MAC ידוע בשיתופי הפעולה שלו עם בתי אופנה ידועים ו/או מעצבים פורצי דרך. הקולקציות שנוצרות משיתופי פעולה אלו מהוות מעין יצירות אמנות או פריטי אספנות מבוקשים, בדרך כלל בזכות האריזות המיוחדות בהן המוצרים מגיעים. אל רשימת שיתופי הפעולה מצטרף כעת המעצב גי'אמבטיסטה ואלי, שיעצב עבור המותג קולקציית שפתונים מיוחדת. אמנם סוף-סוף צפוי לנו בשבוע הקרוב מזג אוויר חורפי באמת, אבל אני בטוחה שלמראה השפתונים בקולקציה שעיצב ואלי תרגישו מייד געגוע לשדות של פרחים אביביים.



ואלי ידוע בחיבתו העזה לפרחים והוא נוהג לשלב אותם לרוב ביצירותיו. בקיץ הקרוב הוא יחגוג 10 שנים לבית האופנה שלו ולציון המאורע הוא עיצב, כאמור, עבור MAC ליין שפתונים במהדורה מוגבלת, הכולל חמישה גוונים פרחוניים עם אריזות בגוונים תואמים. "אני ידוע היטב בזכות השמלות שלי, לא? אז חשבתי שזה יהיה נחמד מאד, הרעיון של להלביש גם את השפתיים שלכן," הוא אמר בראיון למגזין "ווג".

בדרך כלל, שיתופי פעולה מסוג כזה יכולים להביא רק כאב ראש לשני הצדדים, מכיוון שטיפוסים יצירתיים אוהבים את הספייס שלהם ודורשים לעבוד עם שותף שמחוייב לראות את החזון שלהם עד להשלמתו וסיומו. זה בדיוק מה שואלי קיבל מ- MAC. "לאדם יצירתי, שיתוף פעולה יכול להיות מתסכל, כי אתה מרגיש שאתה מוגבל או תקוע עם רעיונות של מישהו אחר, אבל עם MAC זה היה 100 אחוז חופש ו-100 אחוז תמיכה רק כדי להפוך את הרעיון שלי למציאות, לשלוף את הפרחים שלי, התחושה שלי והרגשות שלי ולהכניס אותם לתוך צבע," הוא מסביר באותו ראיון.


כל השפתונים בקולקציה הינם בגימור מאט והם מגיעים בגוונים של מנדרינה, ורוד חיוור, אדום, ורוד אדמדם ושזיף. לכל אחד מהשפתונים יצוות גם ליפגלוס בגוון זהה, כדי להוסיף קצת ברק לשפתיים במקרה הצורך. לדברי ואלי, "הדבר הטוב ביותר באיפור הוא ששפתון יכול לשנות לגמרי את המראה שלך. אם את לעולם לא צובעת את שפתיך ואז ביום אחד את לובשת שפתון אדום, כולם יגידו 'וואו'! אני יצרתי את השפתונים עבור אשה עם אישיות, אשה שחיה את חייה ולא מפחדת ללבוש צבע ולא מפחדת להתנשק!"

ולי לא נותר אלא להוסיף על דבריו: א-מן!


3 תגובות:

  1. לא, כאילו זו קולקצייה בדיוק בשבילי!
    אהבתי פשוט את כל הגוונים, ה- כ- ל!

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל שמדובר רק בחמישה גוונים, אחרת היית בצרות... :)

      מחק
  2. איז אכזריות לעשות יופי שכזה ועוד באריזה תואמת, אמרי שלא יגיעו לארץ? אחרת אני חייבת לפתוח תכנית חסכון לשפתונים - הקולקציות מגיעות בזו אחר זו ורובן - אחת עולה על קודמתה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails