יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

Elizabeth Arden Flawless Finish Perfectly Satin 24HR Makeup SPF15

בית אליזבת ארדן משיק מייקאפ חדש, המתהדר בשם הארוך Flawless Finish Perfectly Satin 24HR Makeup SPF15, וכמו ששמו מעיד עליו הוא מבטיח גימור סאטני מושלם ועמיד ללא פחות מ-24 שעות.



המייקאפ החדשני של אליזבת ארדן הינו בעל מרקם אוורירי וקליל, המבטיח כיסוי גבוה יותר מאשר קרם BB סטנדרטי, בשילוב של גימור מאט אבל זוהר ומקדם הגנה בינוני. תמצית הפלנקטון המצויה בפורמולה של המוצר מבטיחה שליטה על בלוטות החלב בעור ומניעה של הברקה, בעוד ריכוז פיגמנטים רכים מבטיחים לטשטש קמטים וקמטוטים בעור ולהעניק לו מראה בריא וצעיר יותר.

בחברה טוענים, כי המייקאפ החדש עוצב כדי להעניק לעור מראה טבעי עם זוהר בריא, תוך כדי הקניית מערך מלא של יתרונות טיפוח לעור. הפורמולה של המוצר מבוססת על טכנולוגיית הידרו-פיגמנט, מה שאומר שפיגמנטי הצבע כאן ספוגים בתמציות צמחים עשירים בלחות והם אלו שמעניקים לעור את תחושת הרעננות והקלילות. בנוסף, טכנולוגיית שומני הסויה שבפורמולה משמשת כדי להפחית מראה נקבוביות בטווח הארוך. תמצית זרעי חרוב מיועדת כדי לנעול את הלחות בעור ולהגביר את הזוהר הבריא מבפנים ואילו תמצית פטריות פראיות משמשת כמחסום מיוחד למניעת אובדן לחות. לכל אלו מתווספת תערובת ויטמינים  נוגדי חימצון כדי להגן על העור מפני רדיקלים חופשיים ולהאט את תהליך ההזדקנות שלו.

המייקאפ Flawless Finish Perfectly Satin 24HR Makeup SPF15 של ארדן זמין בטווח של 10 גוונים שונים והוא מגיע בבקבוק זכוכית מסיבי עם משאבה מוזהבת ופקק שקוף המעוטר בסמל המותג המוכר, עם הדלת האדומה.

המייקאפ יעלה על המדפים בעולם החל מפברואר 2015, אם כי הוא זמין כבר מהחודש אקסקלוסיבית ברשת Boots באנגליה.

אגב, זו אינה ההתחדשות היחידה של המותג. החל מהשבוע יש לו גם שגרירת יופי חדשה! המותג חתם על הסכם עם הדוגמנית הלטבית קרלינה קאון (Karlina Caune), לפיו היא תשמש כפנים החדשות של המותג בפרסומות, תוכניות שיווק ואירועי יחסי ציבור. בנוסף, קרלינה בת ה-20 תהיה פעילה ברשתות החברתיות השונות ובפלטפורמות דיגיטליות  אחרות.


"האשה המודרנית של אליזבת ארדן היא מלאת תשוקה, רב-תרבותית, המובילה אורח חיים מקצועי פעיל. בקרולינה מצאנו אשה צעירה יפה ואינטליגנטית המגלמת את האידיאלים של המותג ארדן," כך מסבירים בחברה את הבחירה בה.

קרולינה אף היא מתרגשת מהמעמד החדש: "לכבוד הוא לי להצטרף למותג האייקוני הזה. לא רק שתמיד אהבתי את המוצרים שלו, אלא גם את אליזבת ארדן בעצמה. היא היתה אשה שהקדימה את זמנה והפילוסופיה שלה על אימוץ היופי הטבעי של הנשים מעורר בי השראה. אני נרגשת להצטרף לקהילה התומכת בנשים חזקות ובטוחות בעצמן."

אגב, למרות גילה הצעיר יחסית לקרולינה יש כבר רזומה עשיר: היא צעדה על מסלולי התצוגה עבור מעצבים מפורסמים כמו טום פורד, קרולינה הררה וג'ייסון וו וגם פיארה כמה דפים במגזינים נחשבים כמו "ווג" פריז, גרמניה וספרד. גם קמפייני יופי לא זרים לה – היא כבר עשתה זאת עבור מאק, ג'יבנשי ופול סמית.

את הקמפיין הראשון שלה כשגרירת היופי של אליזבת ארדן נוכל לראות כבר באביב 2015.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails