יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

Givenchy COLOreCreation collection (אביב 2015, הצצה ראשונה)

הצצה לתמונות קולקציית אביב 2015 של בית ג'יבנשי מגלה אוסף מוצרי איפור בגוונים אופנתיים צבעוניים במיוחד, שנוצרו בהשראת העליצות חסרת הדאגות של ימי הילדות.



הקולקציה, שעוצבה על-ידי ניקולא דג'א, מציגה איפור עיניים בצבעוניות יוצאת דופן למותג יחד עם עור קורן להפליא וגווני לקים חדשים שיעזרו לרומם את מצב הרוח האביבי.

בין הפריטים הכלולים בקולקציה ניתן למצוא:

Givenchy Le Prisme Visage Color Confetti (מהדורה מוגבלת) – פודרה המיועדת להעניק מראה עור מושלם וזוהר, בזכות הפורמולה שלה הכוללת פיגמנטים צבעוניים וחלקיקים אופטיים מחזירי אור. הפודרה מגיעה באריזת אספנות מיוחדת עם מכסה מעוטר בחרוזים צבעוניים (מחיר: 405 ש"ח).


Givnechy Ombre Couture – צלליות עיניים קרמיות, המחליקות בקלות על העפעף ומתקבעות במהירות עם גימור פודרתי. הצלליות עמידות במים. מוצעות ב-2 גוונים נייטרליים:
·       Rose Illusion – ורוד
·       Nude Plumetis – ניוד

Givenchy Noir Couture Volume Mascara – מסקרה המבטיחה להעניק לריסים נפח מיידי כמו גם לטפח אותם בזכות כדוריות סיליקה המועשרות בקרטין. בקולקציה מוצעת המסקרה בגוון חדש (מחיר: 215 ש"ח):
·       Blue Taffeta – כחול


Givenchy Kolor Kajal – עפרונות עיניים צבעוניים העשויים משעוות ושמנים, מה שמעניק להם את מרקמם הקרמי והרך, בעוד פיגמנטים טבעיים מבטיחים מראה עיניים צבעוני ושובה מבט שנמשך לאורך כל היום. העפרונות מוצעים ב-3 גוונים שונים (מחיר: 150 ש"ח):
·       Violet Création - סגול
·       Turquoise Imagination – טורקיז
·       Vert Invention – ירוק


Givenchy Gelée D'Interdit – הבאלם הגלוסי המפורסם של המותג, שמעניק לשפתיים מרקם חלק וברק קריסטלי. לעונת האביב הקרובה מציעים במותג באלם בגוון כתום עם גימור שקוף ומבריק (מחיר: 176 ש"ח).

Givenchy Le Vernis – הלקים של המותג, בעלי הפורמולה היוקרתית עם הכיסוי המרשים והגימור המבריק מוצעים בקולקציה זו בשני גוונים טרנדיים חדשים (מחיר: 129 ש"ח):
·       Jaune Expression No.24 – צהוב בוהק
·       Rose Évocation No.25 – ורוד סוכריה


הקולקציה אמורה לעלות על המדפים בעולם במהלך פברואר 2015.

אגב, באותו הזמן בדיוק ישיק המותג גם רביעיות צלליות חדשות בסדרת הפריזמה וכן גרסה מחודשת של המסקרה הקיפודית המפורסמת של המותג. אבל על כך אספר כבר בפוסט הבא...


2 תגובות:

  1. ברור שבא לי על העפרונות!!!! מהממים...

    השבמחק
    תשובות
    1. דפנטלי העפרונות!!!
      אבל גם הפודרה קורצת לי מאד...

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails