יום חמישי, 28 במאי 2015

סדרת רויטליפט לייזר 3x של לוריאל מתרחבת

זה לא סוד, שככל שאנו מתבגרים העור שלנו עובר שינויים. תוסיפו לכך גורמים סביבתיים ולחצים שונים איתם הוא נאלץ להתמודד באופן יומיומי, כמו: זיהום אוויר, קרינת שמש, מתח... כל אלו גורמים להופעתם של קמטים, כתמי עור ופגמים שונים אחרים, המדגישים את הזדקנות העור ומהווים יעד עיקרי לדאגתה של כל אשה בהתמודדות מולם. כפתרון לבעיה, פיתחו מעבדות לוריאל פריז שני מוצרים יעילים ואפקטיביים במיוחד, שיסייעו להתמודד עם בעיית הקמטים והכתמים: קרם מתקן לטיפול מקיף ביום וג'ל פעיל לקילוף ללילה. שניהם הצטרפו לאחרונה לסדרה המהוללת של המותג - REVITALIFT LASER X3.



שני המוצרים החדשים בסדרה בעלי טכנולוגיה מתקדמת ביותר, הפועלת בשילוב מושלם בטיפול ובמניעתם של שני סימני ההזדקנות העיקריים הללו. בחברה מתארים זאת כטיפול אנטי-אייג'ינג, המעז אפילו לקרוא תיגר מול יעילותם של שלושה טיפולי IPL (אינפרא אדום).

הקרם יום מיועד לתקן פגמים בעור, להבהיר אותו ואף להגן עליו מפני היווצרות כתמי עור ופיגמנטציה חדשים. הקרם העשיר בעל המרקם הקליל מכיל רכיבים פעילים, ביניהם: 3% פרו-קסילן™ (פטנט רשום) לטיפול בקמטים ו- L-Niacide לקילוף עדין של העור וטיפול בפיגמנטציה וכתמי עור. בנוסף, הקרם בעל מקדם הגנה מהשמש ברמה של SPF25.


הג'ל הפעיל ללילה מיועד לבצע קילוף וחידוש של תאי העור ובכך לסייע להאיץ את התחדשות האפידרמיס עד לשתי שכבות תאים בחודש. פורמולת הג'ל מבוססת על חומצה גליקולית בריכוז של 3% בשילוב חומצה אלפא הידרוקסית, הידועה כיעילה לטיפול בכתמי עור.


בחברה מבטיחים, כי שימוש משולב בשני המוצרים הנ"ל יעניק באופן מיידי מרקם חלק יותר לעור, ובתוך כ-4 שבועות ניתן יהיה להבחין בהפחתה ניכרת במראה הקמטים ובעוצמת הכתמים. העור יהפוך להיות יותר בהיר, אחיד וזוהר.

את קרם היום (תכולה: 50 מ"ל) ואת הג'ל הפעיל ללילה (תכולה: 125 מ"ל), כמו שאר המוצרים בסדרת רויטליפט לייזר 3x, ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails