יום חמישי, 7 במאי 2015

BeautyBox (מאי 2015)

אחרי שפעילות מיזם גלוסיבוקס נמכרה והועברה לידיים אחרות, חזרה אלינו לפני מספר חודשים "קופסת ההפתעות" עם שם חדש – BeautyBox (ביוטיבוקס), אבל עם אותו רעיון זהה: קופסא הכוללת 5-6 מוצרי קוסמטיקה בגדלים שונים (לרוב מדובר בדוגמיות), שהותאמו במיוחד להעדפות הלקוחה. תמהיל המוצרים שבקופסא משתנה בדרך כלל בכל חודש, כך שבעצם הוא מביא עימו גם אפקט מסויים של הפתעה וסקרנות לגבי תכנה.

לפני כשבוע ימים קיבלתי לסקירה את קופסת חודש מאי 2015 ואני מזמינה אתכם לגלות מה היא מכילה.



הקופסא מכילה 5 מוצרים - שניים מהם בגודל מלא:



* * *

חלב גוף של SABON (גודל מלא- 200 מ"ל)

קרם גוף במרקם משיי, המבוסס על שמן שקדים וחלב שיבולת שועל אורגנית ומיועד לטפל בעור יבש ומגורה. מעצם היותו תחליב, המרקם של הקרם הינו קליל ביותר וגם נספג במהירות בעור. למרות מרקמו הקליל, הוא מצליח ללחח את העור בצורה מושלמת ולהותיר אותו חלק ונעים למגע.


הניחוח שקיבלתי הינו פצ'ולי-לבנדר-וניל. מדובר בניחוח נעים ועדין, אם כי הנוכחות של הפצ'ולי והלבנדר דיי משתלטת פה לעומת הווניל.


הקרם מגיע באריזת שפופרת לחיצה ופקק זהוב גדול, שמשמש בסיס נוח ויציב להעמדת הקרם בצורה מאונכת. אגב, כמו יתר מוצרי המותג, גם עיצוב אריזת המוצר הזה עושה לי חשק להתעטף בחלוק מגבת לבן ורך ולמרוח על עצמי קרמים מכל הבא ליד...

מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪

* * *

קרם עיניים של Premier (דוגמית- 5 מ"ל)

קרם עיניים שמיועד להמריץ את פעילות התחדשות תאי העור, להגן עליו ולהילחם בסימני הגיל השונים, כמו כהויות, נפיחויות, קמטוטים וכיוצ"ב.


הקרם בעל מרקם קליל ונעים, נספג במהירות בעור ומותיר אותו חלק. היות ומדובר באיזור שבו העור הוא דק ועדין, מספיקה כמות קטנה מאד מהקרם כדי ללחח אותו. אגב, עדיף לעשות זאת בתנועות טפיחה קטנות באמצעות הקמיצה ורק באיזור של ארובת העין התחתונה והחוצה (כלומר לא ישירות על העפעף העליון או התחתון, אלא סביב לו).


חשוב לציין: על-גבי הדוגמית לא צויינו רשימת הרכיבים שבפורמולת המוצר, אבל מהיכרותי את המותג מדובר במוצרים נפלאים ויוקרתיים, המכילים ויטמינים ומינרלים הישר מים המלח. בשנים האחרונות, מוצרי המותג הפכו להיות פופולריים במדינות רבות בעולם.

מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ (תכולה: 35 מ"ל)

* * *

מסקרה של Bourjois (גודל מלא- 6 מ"ל)

המסקרה של בורזו'אה הינה מסדרת Volume Glamour Max Holidays והיא מיועדת להעניק נפח משמעותי לריסים.


המסקרה מצויידת במברשת עבה וגדולה. בניגוד למסקרות בהן השתמשתי לאחרונה, פורמולת המסקרה של בורז'ואה יבשה יחסית, אבל אולי דווקא בשל כך היא לא מדביקה את הריסים, מפרידה ומאריכה אותם בצורה מושלמת. מאידך, אני לא יכולה לומר שהריסים קיבלו נפח יוצא דופן במיוחד.



המסקרה מוצעת בארבעה גוונים: שחור, כחול, סגול וטורקיז. הגוון שקיבלתי בקופסא הינו טורקיז – או בשמו הרשמי: Green Lagoon. אישית, אני לא חובבת מסקרות צבעוניות אלא אולי אם הן מגיעות בגוונים כהים של כחול, חציל וחום. הריסים שלי דלילים ובהירים מאד, כך שהגוון החיוור של המסקרה לא עושה עימם חסד.  גם בתור שכבה נוספת מעל מסקרה שחורה, התוצאה שהתקבלה לא הצדיקה את הטרחה.

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪

* * *

קרם לחות של Shiseido (דוגמית- 7 מ"ל)

קרם הלחות של שיסיידו שייך לסדרת Ibuki של שיסיידו, המיועדת לנשים בגילאים 25-34. מוצרי הסדרה מיועדים לתחזק את כושר העמידות של העור בפני נזקים הנגרמים כתוצאה מיובש, מתח יומיומי, קרני שמש וכו'. קרם הלחות שבסדרה מיועד – בנוסף לתפקידו להעשיר את העור בלחות – להחליק אותו ולשפר את מראה הנקבוביות שלו.


דוגמית הקרם מגיעה בבקבוקון קטן וקשיח שמקשה להוציא ממנו חומר בצורה נוחה. עם זאת, הקרם הינו בעל מרקם קליל ונעים. לצערי, אני לא בקבוצת הגיל לו מיועד הקרם ואני זקוקה לקרמי לחות עשירים יותר, כך שקשה לי להעיד באופן אישי על טיבו. אני רק יכולה לומר שיש לו ניחוח נעים מאד ושהוא נספג במהירות בעור.

מחיר מומלץ לצרכן: 455 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

* * *

בושם Le Parfum של Carven (דוגמית: 1.2 מ"ל)

ניחוח הבושם "לה פרפיום" של קארבן מתואר כניחוח פירותי-פרחוני לבן ואוורירי עם נגיעות של ירוק. יש בו תווים של יקינתון, אפונה מתוקה, מנדרינה, ילנג ילנג, יסמין, אוסמנטוס, משמש, פצ'ולי, סנדלווד, מאסק וענבר.


זהו ניחוח המשדר ניקיון, כמו סבון ריחני, שעטוף בשובל של פודרה שקופה. הפצ'ולי, המאסק והענבר שבבסיס הניחוח, מוסיפים לו חמימות ועומק מסויים. הניחוח צעיר, רענן, מודרני ואפילו מקסים, אבל גם מתוחכם דיו כדי להתאים לרוח המותג. זה מסוג הבשמים שמתאימים "ללבוש" לעבודה, מבלי להעיק על הסביבה שלך. לי, אישית, הוא גרם לרצות להמשיך להסניף כל הזמן את פרק כף היד מרגע שהתזתי אותו עליי. חבל רק שהוא לא כל-כך עמיד לשעות ארוכות...


מחיר מומלץ לצרכן: 320 ₪ (תכולה: 50 מ"ל אד"ט) / 410 ₪ (תכולה: 100 מ"ל אד"ט)

* * *

זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.


*הקופסא התקבלה לסקירה.
 

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails