יום ראשון, 3 במאי 2015

MAC x Guo Pei Makeup Collection

אני מודה (ואני בטוחה שתסכימו איתי), שאחת הסיבות העיקריות שאני מאד אוהבת את שיתופי הפעולה של מותג האיפור MAC היא בגלל שהם מולידים קולקציות שמגיעות באריזות מעוצבות ויפייפיות במיוחד. בדיוק בעוד מספר חודשים ישיק המותג קולקציה מיוחדת נוספת, שהיא תולדה של שיתוף פעולה עם מעצבת אופנת העילית הסינית גואו פיי (Guo Pei). על-פי הפרסומים, לקחו לא פחות מ-3 שנים להגשמת שיתוף הפעולה הנ"ל וכמו שזה נראה, כל רגע היה שווה מאחר ומדובר באריזות מהיפות שנראו עד כה.



הבשורה על שיתוף הפעולה בין שני הצדדים מגיעה בסמוך מאד ל- Met Ball - האירוע הכי יוקרתי של השנה, בו נאספים כל היפים והמפורסמים באמריקה לנשף מיוחד לגיוס כספים עבור מוזיאון המטרופולין לאמנות בניו-יורק. השנה, התערוכה המרכזית שתוצג בערב הגאלה היא בנושא "סין: מבעד למראה". לצד יצירות של מעצבים כמו בלנסיאגה, מקווין ודיור יוצגו בה גם שתי יצירות מופלאות של גואו פיי. אחת מהן – שמלה מוזהבת המכונה בשם "Magnificent Gold", שיצירתה נמשכה יותר מ-50,000 שעות ובשל מורכבותה וגודלה, היא זוכה לקבל חדר שלם לעצמה.

אגב, יום לאחר ערב הגאלה, ב-5 למאי 2015, תחשוף המעצבת בנוסף שמונה שמלות שיצרה במיוחד כהשראה לקולקציית האיפור שתשיק יחד עם המותג MAC באוקטובר 2015. "ישנו פתגם סיני האומר: 'יש ממלכה בפרח; חוכמה בעליה'," מסבירה גואו פיי את ההשראה מאחורי האוסף. "אני תמיד מוצאת את כוחו של הטבע מרתק, במיוחד כאשר הפרחים פורחים. הרעיון היווה השראה בתהליך היצירה של השמלות ל-MAC. סיימתי את הסקיצות הראשונות בסטודיו שלי בשעת צהרים שקטה אחת ללא הפרעה. ואולם, למרות שהציורים היו יפים, הם עדיין לא היו מושלמים. ואז יום אחד, הבת שלי הראתה לי סט של תמונות יפות להפליא של שביל החלב. הצבעים המשכרים של היקום הציתו חיים בנשמה שלי... לכדתי את האנרגיה ויצרתי אוסף של שמונה שמלות עבור MAC – המכונה בשם 'גן של נשמה'. על-בסיס אותן שמונה שמלות, פיתחנו את אוסף האיפור היפה הזה."

סקיצה של אחת מהשמלות שעיצבה גואו פיי עבור MAC

ואכן, אוסף האיפור שישיק MAC עם גואו פיי יכלול 16 פריטים מרהיבים בגוונים אקלקטיים והדפסים פרחוניים ססגוניים. ביניהם ניתן למצוא צללית ואייליינר בגוונים כחולים לצד ורודים וקורלים בשפתיים. "בחירת הגוונים נתנה לי סוג של כח. את ההשראה קיבלתי מהיקום. כחול הוא צבע מאד חשוב בגלל שהוא צבע הנשמה. זהו גם צבע בסיסי של היקום ועולמנו. בחרתי ורוד וקורל כגוונים לשפתיים בגלל שאני חושבת שהם גוונים של אושר. אני רוצה להשרות אווירה שמחה על האנשים שסובבים אותי," מסבירה גואו פיי.

אריזות המוצרים המוזהבות עם מוטיב הדפסי הפרחים הינן בהשראת הבדים וההדפסים המופיעים בדרך כלל על הבגדים המעוצבים של גואו פיי. אם תשאלו אותי, אריזות מהסוג הזה ישתלבו נהדר במיוחד עם שידת איפור בעיצוב וינטאג'י. אמנם זה לא ממש הסגנון המועדף עליי, אבל רק מהתבוננות באריזות המוצרים אני בהחלט מצליחה לדמיין את עצמי בעיני רוחי יושבת לצד שידה מעוצבת כזו.

בין הפריטים שמשכו את עיניי במיוחד היא פודרה באריזת קומפקט מדהימה ביופיה, המגיעה עם הטבעה פרחונית מקסימה עליה, מהסוג שגורם לך לחשוב כמה פעמים לפני שאת מעיזה (אם בכלל) להשתמש בה מחשש להרוס אותה חלילה...

ליצירת תמונות הקמפיין המלווה את קולקציית האיפור, נשלחו השמלות המורכבות בארגזי עץ מיוחדים ללונדון, שם הן צולמו על-ידי הצלם המפורסם סולבה סונדסבו. "הויזואל שיצרנו הינו לירי ומבטא רוח של אלגנטיות ותיחכום עם פלרטטנות ומעט הומור," אומר ג'יימס גייגר, המנהל הקריאטיבי של MAC, ומוסיף: "האימג' לוכד את יצירותיה בצורה מאד קסומה."

כאמור, אוסף מוצרי האיפור יושק במהלך אוקטובר 2015. בינתיים קבלו כמה תמונות של חלק מהיצירות המופלאות של גואו פיי, שנכללו באוסף שלה "Legend of the Dragon" מ-2012, וכן יצירה נוספת שלה שהוצגה בשנת 2010 על-ידי דוגמנית בת 78. אגב, אותה שמלה היתה כל-כך מצועצעת באבני חן וקישוטים, שנדרשו לא פחות מ-4 גברים כדי לסייע לדוגמנית לשאת אותה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails