מוסקינו
מעניקים פרשנות חדשה למושג "ניחוח נקי" עם השקתו של בושם חדש לנשים,
הנושא את השם Fresh
Couture ("פרש קוטור") ומוגש
באריזה של... חומר ניקוי. הפנים של הקמפיין המלווה את הניחוח החדש, הם של דוגמנית
העל לינדה אוונג'ליסטה, שמופיעה בתפקיד עקרת בית המנקה חלונות. בכלל, נראה שבית
האופנה הולך חזק על עניין הניקיון, אם נתחשב בעובדה שהדוגמניות בתצוגת אביב 2016
של המותג לבשו בגדים עם הדפסים של חומרי ניקוי.
על יצירת
הניחוח החדש אחראי ג'רמי סקוט, המנהל הקריאטיבי של בית "מוסקינו".
לדבריו: "הרעיון שעמד מאחורי הניחוח הוא להציב זה ליד את זה את אחד המוצרים
הכי שגרתיים ובנליים, כמו חומר הניקוי הביתי, עם משהו כל-כך יוקרתי – המיצוי של
בושם ממותג יוקרתי. לקחת את האיקונוגרפיה של בקבוק, שאין לו ערך נשאף ולהשתמש בו
כמקור השראה לכלי שמכיל משהו כה מפואר והוט קוטור, יוצר את הדיכוטומיה האולטימטיבית
של עליון ותחתון. מה יכול להיות יותר מוסיקנו מזה?"
על-פי
המתואר, הבושם המפתיע והאירוני Moschino Fresh Couture משחק על הדגשים רעננים
ומשובבי-נפש. זהו ניחוח פרחוני-פירותי, הפותח בתווים של מנדרינה וברגמוט מועשרים
עם ילנג ילנג חושני ואקזוטי; ליבו מגלה אקורדים של אדמונית לבנה קטיפתית ואוסמנטוס
העומדים בניגוד לפטל עסיסי; בבסיסו הרכב מעודן ומודרני של תווים עציים, פטצ'ולי
לבן ואמברוקס.
הבושם Moschino Fresh Couture (או דה טואלט) אמור לעלות על
המדפים ברחבי העולם במהלך נובמבר 2015 והוא יוצע, כאמור, בבקבוק מעוצב כחומר ניקוי.
הבקבוק עצמו ארוז באריזת קרטון אלגנטית, עשוייה מחומרים משובחים וכוללת עיטורים
מוזהבים. אגב, הניחוח יהיה זמין בגדלים של 30, 50 ו-100 מ"ל או דה
טואלט.
עדכון 03/2016:
כעת ניתן להשיג את הבושם גם בישראל בגודל 100 מ"ל והוא מוצע במחיר השקה מיוחד של 219 ש"ח בסופרפארם או 199 ש"ח במשביר ובניו פארם.
עדכון 03/2016:
כעת ניתן להשיג את הבושם גם בישראל בגודל 100 מ"ל והוא מוצע במחיר השקה מיוחד של 219 ש"ח בסופרפארם או 199 ש"ח במשביר ובניו פארם.
אוקיי, זה ביזארי לחלוטין! לא מצליחה להחליט אם זה ביזארי מגניב או... ביזארי-הזוי :)
השבמחקבואי נחליט שגם וגם וגם :)
מחקבבית מוסקינו תמיד יוצאים עם יציאות מקוריות :), כל המהות של מוסקינו סובבת סביב ההומור האקסצנטרי. מדהים איך שלינדה אוונג'ליסטה בקושי השתנתה במהלך השנים, יפהפייה ומיוחדת.
השבמחק