בית
האופנה והבישום הצרפתי "קאשרל" (Cacharel) בחר את הפנים החדשות לקמפיין
הפרסום של הבושם הפופולרי שלו "אמור אמור" (Amor Amor)
בדרך קצת בלתי שגרתית.
לצורך
העניין, גייס המותג את עזרתם של אוהדיו וצרכניו, אשר התבקשו, בין השאר, לענות על
שאלונים ולבחור אף כיצד תראה עלילת סרטון הפרסום. את הבחירה הם התבקשו לבחור מתוך
שלושה נושאים: אהבה מתחת למים, שבירת קרח או תרחיש הפתעה. האפשרות השלישית נבחרה
ברוב קולות וקרמה עור וגידים באמצעות הבמאי ארנו אויטנוב (Arnaud
Uyttenhove). אגב, זו הפעם השניה שהמותג בוחר להריץ
קמפיין בדרך זו, אחרי שעשו זאת כבר גם בשנה שעברה.
כמעט 7,000 אוהדים צרפתים הגישו מועמדות לליהוק לקמפיין החדש. לתפקיד הנשי הראשי התבקשו להגיש מועמדות נערות ונשים בגילאי 16-25. מי שזכתה בסופו של דבר בתפקיד הנחשק היא אסטל, בחורה בת 19, שקיבלה את מירב הקולות בהצבעת האוהדים. אסטל נבחרה מתוך רשימה קצרה של עשר מועמדות סופיות, שהוזמנו במהלך האודישנים לפגישה עם וולוגרית יופי צרפתית מפורסמת מהיוטיוב, המכונה בשם Enjoy Phoenix.
" Amor Amor היה הבושם הראשון שלי ולבשתי
אותו מאז במשך 15 שנים!" מספרת אסטל. "החוויה של ההשתתפות בתחרות
הליהוק לקמפיין היתה פשוט מדהימה. זה היה חלום שרציתי להגשים במשך זמן רב. אני מאד
שמחה להיות הפנים החדשות של Amor Amor."
אגב, גם
לנו יש סוג של נציגות ישראלית בקמפיין – טל בניזרי, זמרת צרפתיה פופולרית, ילידת
ישראל. טל נבחרה לגייס מועמדים לקמפיין באמצעות סרטון שהפיץ המותג, ואף ישבה בראש צוות השופטים בתחרות: "הופתעתי
ושמחתי מאד כשפנו אלי מקאשרל והציעו לי את התפקיד הזה," היא מספרת. "יש לי הרבה אהבה לאסטל. היא
בחורה עם אופי מתוק ושובב, המפיצה סוג של שירה בדרך הדיבור שלה. היא באמת מתאימה
לאימג' של הבושם."
סרטון הפרסומת
החדש לבושם Amor Amor
הוצג לראשונה השבוע, בטקס פרסי המוזיקה הצרפתי לשנת 2015.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה