בית "אסתי לאודר" הכריז על השקתו של ליין חדש בשם The Estée
Edit, המיועד לדור
המילניום (או, אם תרצו, דור ה-Y) וכולל לא פחות מ-82
מוצרי איפור וטיפוח. הליין החדש הינו, למעשה, פרי קמפיין שהחל ב-2014 – כאשר המותג
חגג 70 שנה להיווסדותו והצהיר על כוונתו להתקרב לקהל לקוחות צעיר יותר. באותה עת,
הציגו ב"אסתי לאודר" את כוכבת המדיה החברתית קנדל ג'נר
כפנים החדשות שלהם, וקצת לאחר מכן גם חתמו על הסכם שיתוף פעולה גלובלי עם בלוגרית היופי
איירין קים. שתי האחרונות אף היו שותפות פעילות ביצירתו ועיצובו של הליין החדש
והצעיר של המותג, שיושק בקרוב.
בשלב ראשון, יושק הליין באופן בלעדי ברשת "ספורה"
בארה"ב. בראיון שהעניקה ג'יין הרצמארק הודיס, נשיאת קבוצת אסתי לאודר, ל-WWD
היא הסבירה את הרעיון שעמד מאחורי יצירתו של ליין ה- Estée
Edit: "התבוננו לתוך ה-DNA
שלנו ושל אסתי לאודר בעצמה ושאלנו את עצמינו, 'אם אסתי היתה יוצרת היום קולקציה
עבור 'ספורה' איך הוא היה?'" התשובה לכך היא, ככל הנראה, אוסף רחב הכולל 72
פריטי איפור ו-10 מוצרי טיפוח. כולם, כאמור, נוצרו בהשראת ג'נר וקים ובשיתוף פעולה
עימן.
ליין המוצרים ישווק על-פי קטגוריות שונות ויוצג באמצעות עמדות יופי, שיסייעו
ללקוחות לרכוש אותם על-פי המראה שמשתלב עם פילוסופיית היופי האישית שלהן. לדוגמא,
קטגוריית ה- Edgiest, הכוללת מוצרים בעלי
גוונים בולטים ורוויים כמו שפתון בגוון צהוב כנרית או צלליות בגימור מטאלי.
קטגוריית ה- Barest יכלול מוצרים בעלי
פורמולות שקופות עשירות ברכיבי טיפוח לעור, כמו קרם לחות-באלם המעניק מראה קורן
לפנים או ליין מוצרי שפתיים בגווני ניוד.
בנוסף, יכלול הליין גם את Jenner
Eyeshadow Palette - פלטת צלליות הכוללת 14 גוונים, שניים מהם
מהסוג שמשנה את צבעו וזוהר בחשיכה. עוד ניתן למצוא בליין את Flash
Photo Gloss – ליפגלוס כחלחל הגורם
לשיניים להראות לבנות יותר. כמו כן, האוסף כולל גם מספר מוצרי טיפוח, שמבטיחים
להעניק יתרונות טיפוח מיידיים לעור. כל המוצרים בקולקציה מוצעים בטווח מחירים שנע
בין $15 ל- $50 והם מגיעים באריזות שהגוון השולט בהן הוא
כחול, הצבע המזוהה כל-כך עם המותג "אסתי לאודר".
כאמור, ליין ה- Estée Edit
יושק תחילה באופן בלעדי בכ- 320 סניפי רשת "ספורה" בצפון אמריקה ובאתר
האונליין שלה, ב- 15 במרץ 2016. מאוחר יותר, בסביבות יולי 2016 הוא יהיה זמין לרכישה
גם באתר של "אסתי לאודר" ובנקודות מכירה נוספות של המותג ברחבי העולם.
עד שהליין יגיע למחוזותינו (אם בכלל) תוכלו לעקוב אחרי דף האינסטגרם הרשמי שהוקם עבורו ולהתרשם מהמוצרים כשיושקו ומהמותג בכלל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה