בדיוק בזמן שכל הארץ רועשת וגועשת ממקרה איילת זורר ורשת האופנה
"גולברי", בוחר מעצב השיער רוני חתוכה להשתמש דווקא בפרזנטורית בת
גילה של זורר (ולא פחות יפה ממנה) כדי להוביל את קמפיין הפרסום החדש ל"בית לשיער"
שבבעלותו וניהולו. הפרזנטורית החדשה היא גליה תורן-חן – מומחית לטיפוח
בעצמה, מנחת תכנית הטלוויזיה "מילון היופי" (ערוץ 10) ויועצת תדמית
ומיתוג מבוקשת מאד בתחומה.
הקמפיין החדש נושא את הכותרת "ליופי אין גיל!" והרעיון העומד
מאחוריו הוא להציג נשים חזקות, מלאות ביטחון שרוצות להראות טוב בכל גיל. לדברי חתוכה,
"הבחירה בגליה תורן חן כפרזנטורית של המותג אינה מקרית ונעשתה מתוך כבוד
והבנה, שהנשים בימינו הן נשים חזקות המשלבות קריירה וחיי משפחה. גליה, אישה במיטב
שנותיה (בת 46), אישה אמיתית, נשואה + 3 ילדים, עסוקה, בעלת קריירה ובית, המנהלת
לו"ז צפוף. למרות האינטנסיביות של היומיום, גליה מקפידה תמיד להראות מטופחת
וזוהרת ולשם כך זקוקה לפתרונות שיער קלים ויעילים תחת קורת גג אחת."
גליה תורן-חן (צילום: בן אומנסקי וג'וש טוויל) |
הפתרונות היעילים לטיפוח ושיקום השיער שמעניק חתוכה ללקוחותיו הינם תוצאה של
ניסיון רב שצבר במשך 26 שנים של עיסוק ולימוד בתחום. "בית לשיער"
שבבעלותו, מציע ללקוחות עיצובי שיער טרנדיים, החלקות, טיפולי שיקום לשיער פגום,
תוספות שיער ועוד.
רוני חתוכה |
לדברי גליה תורן חן, "כמגישת טלוויזיה ויועצת אסטרטגית למותגי יופי,
אני עוברת עיבוד שיער לצילומים ולהרצאות כמעט מדי יום. הפתרונות המתקדמים לשיקום
השיער ב'בית לשיער' של רוני חתוכה מאפשרים לי להראות טבעית ולהרגיש מעולה".
אגב, ליצירת המראה המושלם של תורן-חן בקמפיין של "בית לשיער" גויס
מאפר העל ירין שחף, שממש לאחרונה השלים את הקמת בית הספר הגדול בארץ לענף היופי,
בבעלותו ובניהולו. בהזדמנות זו, הוזמן רוני חתוכה על-ידו להעביר בבית-ספרו השתלמות
מיוחדת לבוגרים בנושא החלקות שיער.
תורן-חן וירין שחף |
ליופי אין גיל אבל יש כמויות מטורפות של פוטושופ!
השבמחקזה נכון שבתמונה יש פוטושופ (בינינו, איזה קמפיין פרסום עולה בימינו ללא פוטושופ?), אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שגליה תורן חן היא בחירה מעולה כאן! היא יפייפיה אמיתית - חיצונית ופנימית (ואני יודעת את זה מהיכרות אישית איתה), היא אשת מקצוע מוכשרת ביותר וגם אשת משפחה מדהימה. זה בהחלט נחשב בעיני ״יופי״ !!!
מחק